Поділитись:

Що дратує у підлеглих: 14 пласких питань до луцької керівниці

Субота, 16 жовтня 2021, 09:00

Добре зроблена робота – запорука хороших відносин з керівником. Адже ніхто не любить лінивих, тих, хто постійно спізнюється, чи не встигає зробити обіцяне. Часто очільники намагаються виділити чи заохотити одних, аби стимулювати працювати інших, часто виділяють "любимчиків", і це навпаки може забрати бажання щось робити. Завдання керівника вибрати шлях, яким він грамотно, впевнено і цілеспрямовано поведе свій колектив до успіху. 

Напередодні Дня шефа журналісти ІА "Конкурент" поспілкувалися з редакторкою "Конкурент TV" Олександрою Куртєєвою. 

1. Як ти реагуєш на спізнення колег?

Дисципліна в колективі важлива. Хоча я з розумінням ставлюсь до поважних причин і також розумію, що різне може трапитись, особливо вранці. Головне, щоб це спізнення було не систематичне і не впливало на результат роботи.

2. Наскільки важлива фізична присутність працівника, якщо він свою роботу виконує ліпше всіх дистанційно?

Максимально важлива, і я в цьому пересвідчилась не один раз. Ми працюємо у спільному просторі, тому у нас безперервна комунікація: від дрібних уточнень до обговорення важливих питань. Звісно, бувають життєві обставини, коли хтось працює віддалено, але це швидше виняток)

3. Що ти робиш, коли твої підлеглі не проявляють ініціативи?

Перш за все, я намагаюсь вияснити причини – особисті проблеми чи проста байдужість. В першому випадку ми розмовляємо, розв'язуємо питання. Ну а щодо другого, то тут все зрозуміло: якщо робота не цікава, то треба прощатись.

4. Чи не вважаєш надмірно ініціативних – «вискочками»?

Навпаки. Я завжди відкрита до будь-якої ініціативи. Це заряджає колектив, коли кожен має право і шанс втілити свій задум, внести корективи. Звісно, ми спочатку все обговорюємо, а тоді вже приймаємо рішення.

5. Маєш «любимчиків» серед підлеглих?

Насправді люблю і поважаю всіх. Всі ми недосконалі, але на те ми і люди) З кожним працівником в нас нормальні робочі стосунки.

 

6. Чи не вважаєш, що коли виділяють ліпших, то це відбирає бажання працювати у інших?

В нас немає ліпших чи гірших) Є «постарався/лась» і «недопрацював/ла». Я завжди відзначаю добре зроблену роботу, а кого не відзнвчила, той і сам добре знає, чому так)

7. Що вважаєш найціннішим у працівниках?

Запал в очах!

8. Кого б ти точно не прийняла на роботу?

Найбільше ціную в людях порядність та працьовитість. Якщо ці якості відсутні, то нам тяжко буде знайти спільну мову.

9. Якою керівницею ти себе вважаєш?

Важко судити саму себе) Але завжди намагаюсь бути справедливою)

10. Часто береш з дому на роботу свій поганий настрій?

Справа в тому, що робота триває до пізнього вечора) Сім’я знає, що в мене немає поняття «кінець робочого дня», і поки мама відписує повідомлення, розмовляє по телефону, то краще не відволікати😂. Щодо настрою, то, звісно, якби була кнопка "Вкл/викл", було б легше) Але вже за вечерею я намагаюсь відкласти телефон і поринути в сімейну атмосферу)

11. Виділи три основних критерії, якими повинен бути наділений керівник.

Цілеспрямованість, стресостійкість і вірність своїй справі.

12. Як думаєш: ліпше, коли шефа бояться чи коли поважають?

Перший варіант – не варіант, адже робота буде робитись з-під палки.

13. Який метод кращий – батогом чи пряником?

Думаю, що мало хто хоче прибігати і доводити ситуацію до батога. Все залежить від кожного окремого працівника в колективі. Є такі, які люблять пряника, і такі, які прямо просять батога (жартую). Насправді вважаю, що не можна змушувати когось працювати. Робота "для годиться" нікому не потрібна. В нашому колективі всі добре знають, що батога не буде, а розмова буде короткою.

 

14. Як знайти спільну мову з тим підлеглим, з яким ніхто не може її знайти?

Я переконана, що спільну мову можна знайти лише тоді, коли є одна ціль і бажання. Рухаючись в одному напрямку, завжди можна дійти консенсусу, адже кінцевий результат у вас спільний. Якщо ж людина не йде на контакт, то не варто витрачати час на вмовляння.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: 

Надрукувати
мітки:
коментарів