Поділитись:

"Повільні" ЗМІ, блогери та лайфхаки журналістів: про що говорив West Media Forum

Субота, 09 вересня 2017, 10:00
«Повільні» ЗМІ, блогери та лайфхаки журналістів: про що говорив West Media Forum

West Media Forum у Луцьку 8 вересня зібрав журналістів, редакторів та усіх, хто цікавиться формуванням інформаційного середовища. Тема заходу: "Інновації в медіа: глобальне бачення, локальні рішення". З учасниками форуму експерти ринку ділилися досвідом, прогнозами на майбутнє та новинками у медіасередовищі.

Голова Незалежної медіа-профспілки України Ігор Чайка розкрив тему непростих випадків роздержавлення засобів масової інформації. Він, зокрема, згадав і конфліктну ситуацію, пов'язану з волинською газетою "Вільним шляхом", яка судиться з районною радою.

Ігор ЧайкаІгор Чайка

Дмитро Крапивенко, головний редактор журналу "Український тиждень" та заодно модератор заходу, показав власне бачення переваг "повільних медіа" над "фабриками контенту". Експерт наголосив, що у сучасному світі інформації стало надто багато і чимало медіа, у гонитві за кількістю контенту, забувають про якість поданої інформації, не вдаються до її аналізу. На противагу їм, Дмитро Крапивенко розповів про ознаки, які характеризують "повільні медіа". Зокрема, вони мають авторитет, подають унікальний контент, уміють визнавати власні помилки та вибачатися, створюють додану вартість за рахунок ретельних ілюстрацій, роблять відповідальні прогнози та є помітними в глобальному світі засобів масової інформації.

Дмитро КрапивенкоДмитро Крапивенко

Учасників форуму зацікавила думка Дмитра Крапивенка про те, що не завжди ЗМІ повинне висвітлювати дві сторони. Як приклад такої ситуації головний редактор "Тижня" назвав висвітлення українсько-російської війни на сході Україні.

"Ми не беремо коментарі в сепаратистів", – зазначив він.

Журналістка видання "Новое время" Катерина Шаповал ділилася лайфхаками про те, як писати цікаво про складні теми, ділилася власним досвідом в економічній журналістиці.

Катерина ШаповалКатерина Шаповал

А відеоблогер та журналіст Денис Казанський розкривав тему українського відеоблогінгу, який поки що не розвинений в Україні саме серед журналістської спільноти. Це не просто хобі, а можливість створити популярний контент, здобути власне ім'я та заробляти гроші за рахунок монетизації блогу на Youtube.

Станіслав Козлюк, журналіст та відеограф, розповів про імерсивну журналістику. Тобто співпереживальну. Це новий тип медіа, коли контент фільмується за допомогою сферичного зображення. Глядач може ніби стати учасником події, "перебуваючи" у ній за допомогою можливостей віртуальної реальності.

 Денис Казанський (ліворуч) та Станіслав Козлюк Денис Казанський (ліворуч) та Станіслав Козлюк

Практичними порадами планування робочого дня, позиціонування себе в колективі ділився головний редактор видавничого дому "ОГО" Віталій Голубєв.

"Не достатньо бути гарним журналістом. Потрібно бути журналістом, якого знають", - коментував спікер роль сторінки репортера у соціальних мережах.

Про особливості регіональних ЗМІ та їх рольшеф-редактор інтернет-видання "Zaxid.net" Олег Онисько. Він, зокрема, вказав, що ознакою успішного локального медіа є те, на скільки його цитують центральні ЗМІ.

«Повільні» ЗМІ, блогери та лайфхаки журналістів: про що говорив West Media Forum

Не оминув форум і тему реклами, яку висвітлила редактор спецпроектів інтернет-видання БЖ Лєра Лауда.

А ось місцевий спікер, який представляла керівник мережі гіперлокальних видань Район.in.ua Наталія Пахайчук, дивувала гостей прикладом соціальної відповідальності медіа. Доповідач розповідала як, чому і для кого видання вирішило друкувати пресу шрифтом Брайля.

Наталія ПахайчукНаталія Пахайчук

Медіа-форум відбувся вже вдруге. Дату обрали символічну: 8 вересня відзначають Міжнародний день солідарності журналістів.

У перерві - розмови за кавоюУ перерві - розмови за кавою

Команда організаторівКоманда організаторів

«Повільні» ЗМІ, блогери та лайфхаки журналістів: про що говорив West Media Forum

«Повільні» ЗМІ, блогери та лайфхаки журналістів: про що говорив West Media Forum

«Повільні» ЗМІ, блогери та лайфхаки журналістів: про що говорив West Media Forum

«Повільні» ЗМІ, блогери та лайфхаки журналістів: про що говорив West Media Forum

Надрукувати
мітки:
коментарів