Поділитись:

Стереотипи ведення бізнесу на медіаринку, які ведуть у нікуди*

Понеділок, 22 травня 2023, 11:58
Стереотипи ведення бізнесу на медіаринку, які ведуть у нікуди*

Медіа – одна з найдинамічніших і найконкурентніших сфер діяльності, де потрібно постійно адаптуватися до змін і вимог аудиторії. Але є деякі усталені уявлення про те, як треба працювати в цій царині, і вони можуть сильно завадити вашому успіху та розвитку. Розберемось, які це стереотипи та чому вони не працюють на сучасному медіаринку.

Стереотип №1. Ефективні креативні стратегії тільки у міжнародних агентств

Багато медіапроєктів вважають, що залучити й утримати аудиторію можуть тільки професіонали із закордонних агентств. Адже вони знають усі тонкощі та секрети креативного просування.

Компанії готові платити великі гроші за ідеї та концепції, які, як їм здається, будуть унікальними й ефектними. Що відбувається насправді:

  • міжнародні агентства не завжди розуміють специфіку локального ринку та потреби місцевої аудиторії;

  • вони часто використовують стандартні шаблони та формати, які можуть бути неадекватними або застарілими для сучасних медіа;

  • вони не завжди гарантують якість і результативність своїх рішень.

Не варто сліпо довіряти міжнародним експертам. Завжди краще вибирати локальне агентство інтернет-маркетингу, вони розроблять стратегію, яка буде не менш ефективною для вашого проєкту та цільової аудиторії.

Стереотип №2. Медіабізнес – суцільна творчість

Багато брендів вважають, що головне – це створювати якісний і цікавий контент, а все інше — це другорядні питання. Тут компанія наступає відразу на пʼять граблів:

  1. Вони не приділяють достатньої уваги аналітиці, монетизації, маркетингу та іншим аспектам бізнесу.

  2. Вони не знають, як вимірювати й оцінювати свій успіх і свою прибутковість.

  3. Вони не будують довгострокових планів і стратегій розвитку.

  4. Вони не шукають нових можливостей і партнерств.

  5. Вони не враховують ризики та конкуренцію.

У результаті вони втрачають свою аудиторію, доходи та репутацію. Медіабізнес – це ще й про бізнес, і він вимагає професіоналізму, відповідальності, системного підходу.

Стереотип №3. Digital-marketing – тільки про інтернет

Digital-marketing – це не тільки інтернет, а й усі інші цифрові технології та платформи. Але ще важливіше, що це не тільки цифрове середовище, а й реальний світ. Тренд останніх кількох років – саме офлайн-активності генерують те, що потім можна використати для поширення в діджиталі. Наприклад:

  1. Семплінг і тест-драйви. Дайте потенційним клієнтам можливість спробувати продукт або послугу в реальних умовах, і ви зможете не тільки стимулювати покупку, а й створити контент для соціальних мереж, відгуків, рейтингів.

  2. Розробка «фотогенічного» продукту для генерації UGC (user-generated content). Треба створювати продукт або послугу таким чином, щоб він був привабливий для публікації в соціальних мережах. Це розширює охоплення аудиторії та підвищує впізнаваність бренду.

  3. Реклама на традиційних носіях і продакт-плейсмент. Використовувати телебачення, радіо, пресу, зовнішню рекламу та інші офлайн-канали — те, що працює і у 2023-му. Як часто вірусяться ролики з 3D-рекламою на білбордах, згадувати не будемо.

Не варто обмежуватися лише інтернетом, коли йдеться про digital-marketing. Це набагато ширша та різноманітніша сфера, і якщо конкуренти про це не знають, у вас буде перевага.

Не бійтеся експериментувати, вивчати свою аудиторію, застосовувати нові технології та бути креативними. Тільки так ви зможете виділитися на конкурентному медіаринку та досягти своїх цілей.

Надрукувати
мітки:
коментарів
05 квітня 2024
18 січня 2024
01 грудня 2023
31 жовтня 2023
18 липня 2023
16 грудня 2022
12 липня 2022
11 липня 2022
16 серпня 2021
22 вересня 2020