Поділитись:

Зміна реальності в кінематографі: переваги та недоліки

П'ятниця, 03 грудня 2021, 04:34
Зміна реальності в кінематографі: переваги та недоліки

Кіноіндустрія йде рука об руку з технологічним та інноваційним прогресом дуже популярним протягом останніх кількох років.  Від віртуальної  реальності до інноваційних інструментів виробництва, таких як 360-градусний запис лише на мобільний телефон, автономних знімальних дронів та обладнання для 3D-друку до використання цифрових технологій.

Про це пише сайт новин Волині Конкурент з посиланням на Technology.org.

Все більше і більше фільмів, як художніх, так і документальних, знімаються з використанням цих нових підходів для  прискорення процесу виробництва та залучення аудиторії.  Але іноді деякі підходи піддаються сумніву та критиці, зокрема підроблені технології.  Як правило, такі технології є більш суперечливими у документальному та медіа телебаченні, оскільки вони змінюють реальність, що може мати юридичні та етичні наслідки.

Deepfake використовує дані (AI, Deep Learning і Generative Adversarial Network або GAN) для створення відео або зображень, які здаються реальними, але насправді є фальшивими у  відтворенні образу людини.

Як і будь-яка нова технологія, впровадження Deepfake має свої переваги та недоліки.  У кіноіндустрії багато експертів відзначають такі переваги її використання, як-от: зміна ліній діалогу без необхідності перефільмування і таким чином мінімізація витрат на виробництво та знімання;  включення головних акторів у кадри, коли графіки знімань не збігаються, або заміна акторів у раніше знятих фільмах, щоб оновити їх або зробити продовження.

Дана технологія перебуває у постійному процесі розвитку, і тому людям важче її виявити без допомоги інших технологій, як-от штучний інтелект. Деякі гігантські технологічні компанії, такі як Google, Adobe, знали про Deepfake і проводили дослідження.  Google заявила, що прагне розробляти найкращі методи штучного інтелекту, щоб зменшити потенційну шкоду, визнаючи потенційні загрози, які Deepfake може спричинити для окремих людей.  Adobe розробила інструмент з підтримкою штучного інтелекту, який може помітити будь-які невеликі зміни зображення.  Компанія також планує випустити інструмент аутентифікації для свого програмного забезпечення у 2020 році, щоб дозволити користувачам додавати інформацію до своєї роботи, наприклад, коли та де були зроблені зображення.  Голландська стартап-компанія Deeptrace також використовує штучний інтелект для збору даних, а нещодавно опублікувала звіт, у якому висловлюється занепокоєння щодо швидкого розширення технології Deepfake.

Попри велику кількість проблем, ця технологія має потенціал у кіноіндустрії.  Головна мета – зрозуміти, як отримати повну вигоду від технології, не порушуючи чиюсь інтелектуальну власність та конфіденційність.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Надрукувати
мітки:
коментарів