«Що у вас трапилося?»: як працює служба «102» на Волині
У волинському кол-центрі служби «102» цілодобово обслуговують звернення громадян сім операторів. Телефонні дзвінки практично не припиняються, і лише за одне чергування на кожного оператора доводиться по 100-150 викликів. Оператори зізнаються, що кожне чергування – особливе. Люди телефонують навіть для того, аби запитати номери телефонів різних служб, які не мають жодного стосунку до поліції. Розповідають, громадяни часто не розуміють, що «102» – це лінія екстрених викликів. Але реагувати треба на всі дзвінки, без винятку.
«Кожен дзвінок видно у нас. Вся інформація номерів телефонів підтягується, Коли телефонують люди, ми бачимо скільки реєстрацій, з якими реєстраціями вони до нас зверталися. Кожен раз, як перший раз, спілкуємося гарно, ввічливо, тактовно», – розповіла Іванна, оператор служби «102».
Про завдання операторів та що їм доводиться іноді чути від дозвонювачів, дивіться у сюжеті.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
- Порятунок телефоном: на Волині юнак повідомив на «102», що хоче із собою щось зробити
- Про волинських поліцейських зняли зворушливий ролик
- Олександр Климовський: «Спілкуватися на підвищених тонах краще тет-а-тет»
- Кримінальний проступок і дізнавачі: головний слідчий Волині розповів про нововведення
- «Ми вже не міліція, яка була до 2014-го року», – начальник ГУНП Волині Юрій Крошко
- Автохами, хабарі та аварії: велике інтерв`ю начальника патрульної поліції Волині
- Хто такі “вори в законі” та чи є вони в Україні
- Керівник волинської "Альфи": "В злочинців шансів немає"
Луцький виш перевіряли через аномальну кількість студентів-призовників
Скільки коштує помити вікна у Луцьку перед Пасхою
У Луцьку хотіли вирощувати банани, але депутати – проти
Підвищення зарплат педагогам неможливе, – головний освітянин Луцька
Нововолинський ремонтно-механічний завод продали: хто новий власник?