Поділитись:

Як схуднути без дієт і тренувань

Середа, 25 червня 2025, 00:26
Як схуднути без дієт і тренувань

Дотримання певного режиму харчування може сприяти зниженню ваги навіть без суворих дієт.

Про це пише ТСН.

Протягом п’яти років команда з Барселонського інституту глобального здоров’я (ISGlobal) під керівництвом Лусіани Понс-Муццо спостерігала за понад 7000 учасниками середнього віку. У дослідженні враховували час приймання їжі, рівень фізичної активності, звички сну та загальний стан здоров’я.

Науковці встановили, що люди, які снідали до 8:30 ранку і утримувались від їжі не менше ніж 12 годин після вечері, мали найнижчий довгостроковий індекс маси тіла (ІМТ). Кожна година затримки сніданку – підвищувала ІМТ приблизно на 0,3 кг/м². Такий самий вплив мав і триваліший нічний піст.

Це дослідження належить до напряму хрононутриціології – науки, що вивчає, як час приймання їжі впливає на метаболізм. Результати підтверджують: важливий не лише склад їжі, а й те, коли саме вона вживається. Зокрема, раннє харчування узгоджується з біологічними циркадними ритмами: зранку тіло краще засвоює глюкозу і активніше спалює енергію.

Попередні дослідження також свідчать про ефективність раннього прийому їжі. Огляд 54 наукових робіт 2024 року показав, що обмеження у часі, особливо у першій половині дня, призводить до помірного, але стабільного зниження ваги.

Дослідження іспанських вчених виявило, що жінки мали нижчий ІМТ, ніж чоловіки, але загальна закономірність зберігалася в обох групах. Найвищий ІМТ був у чоловіків, які відкладали сніданок до 14:00, мали менш здоровий спосіб життя – курили, вживали алкоголь і мало рухались.

Цей текст має винятково інформаційний характер і не призначений для встановлення діагнозів або самостійного лікування.Сайт новин Луцька та Волині «Конкурент» не несе відповідальності за будь-які діагнози, поставлені на основі прочитаного. У разі виникнення питань щодо здоров’я рекомендуємо звернутися до кваліфікованого медичного фахівця та не займатися самолікуванням.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

 

Надрукувати
мітки:
коментарів