Поділитись:

Без стрічки новин і без мемів: як працює нова соцмережа Clubhouse

Вівторок, 16 лютого 2021, 22:15
Без стрічки новин і без мемів: як працює нова соцмережа Clubhouse

На початку 2021 року Clubhouse став справжнім проривом. Нова соцмережа пропонує зовсім інший формат спілкування, зокрема й із зірками. 

Якщо коротко, Clubhouse – це соціальна мережа нового покоління. Тут немає стрічки новин, немає відео та лонгрідів, немає навіть мемів, – пише НВ. 

Clubhouse пропонує своїм користувачам живе спілкування. Він складається з «кімнат», які розділені за інтересами. Взаємодіяти там можна тільки голосом в режимі реального часу.

Чим же воно відрізняється від Zoom?

Тут все-таки є аналог «стрічки». Коли користувач заходить у застосунок, перед ним з’явиться вибір з «кімнат», які повинні його зацікавити – вони будуть присвячені тим темам, які користувач вибирає при реєстрації (пізніше їх можна буде відредагувати).

Також там будуть доступні «кімнати», створені друзями користувача – про появу таких бесід будуть приходити повідомлення. Також оповіщення буде приходити, якщо хтось із тих, на кого підписаний користувач, приєднається до розмови – таким чином запускається подоба ланцюгової реакції, а «кімнати» отримують приплив учасників.

«Кімнати» можуть бути і закритими, тобто застосунок можна використовувати для робочих зустрічей або спілкування з друзями.

У «кімнатах» є поділ на тих, хто спілкується і на тих, хто слухає. При цьому слухачі також можуть приєднатися до розмови за допомогою інструмента «підняти руку» – так модератор бесіди дізнається, що людина хоче щось додати, і може включити їй мікрофон. Одночасна кількість учасників бесіди обмежена п’ятьма тисячами осіб.

Також кожна «кімната» може створювати свій календар і планувати теми розмов наперед – так користувачі можуть скласти свій розклад відвідування різних «кімнат». Це важливо, тому що правила сервісу забороняють записувати і викладати бесіди – отримати контент можна тільки «тут і зараз».

Також там можна організувати свій «клуб» – його може створити користувач, який три рази зібрав дискусії в «кімнатах» і отримав схвалення модераторів Clubhouse. Правда зараз спеціальна форма-заявка недоступна.

Після того, як користувач тричі організував дискусії в «кімнатах», він може створити свій постійний «клуб» – але для його реєстрації буде потрібно схвалення модераторів Clubhouse. Усі «кімнати» в соцмережі можуть бути публічними, приватними або доступними тільки для членів певного «клубу».

За стрімку популярність застосунка треба подякувати Ілону Маску і Марку Цукербергу. Саме вони були першими знаменитостями, які провели тут свої конференції. Наприклад, саме в Clubhouse Маск розповів про експерименти компанії Neuralink, під час якої дослідники навчили мавпу грати у відеоігри силою думки, а також поділився своєю думкою про ситуацію навколо компанії GameStop. Після цього за тиждень там з’явилося 1,1 млн нових користувачів.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: 

Надрукувати
мітки:
коментарів