Поділитись:

За проїзд – банківською карткою: у Луцькраді розповіли, чому це не завжди працювало

Четвер, 03 грудня 2020, 14:20
За проїзд – банківською карткою: у Луцькраді розповіли, чому це не завжди працювало

У Луцьку полагодили систему безготівкової оплати проїзду. 

Про це у коментарі ІА "Конкурент" повідомив начальник міського управління транспорту Володимир Степанов

За словами чиновника, проблеми були і в самій системі, і в тому, як водії її запускали. Володимир Степанов наголосив, що з водіями провели додатковий інструктаж, а з операторами банків вирішили технічні питання. Тому станом на зараз всі проблеми з оплатою картками були усунуті, і система "Сітікард" працює справно. 

"У нас виникають питання щодо оплати квитком "Сітікард", і іноді щодо оплати банківською карткою. Банківською карткою за день розраховується близько півтори тисячі людей у тролейбусах і автобусах. Проблеми з оплатою, які були, ми зв'язалися з операторами, і вирішили. Їх практично нема. Останнім часом у нас не було таких звернень. Якщо проблеми виникатимуть, то кожну ситуацію треба розглядати окремо. Пасажирам потрібно одразу звертатися до нас", – зауважив Степанов.

За його словами, пасажир, картка якого не спрацювала, не має права їхати у громадському транспорті. 

На сайті міської ради незабаром опублікують роз'яснення щодо недоліків системи, і рекомендації, як діяти пасажирам в таких випадках. 

У разі виявлення недоліків системи просять звертатися на телефонами:

  • 033 274 11 00
  • 095 815 9362

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Надрукувати
мітки:
коментарів