Поділитись:

«Луцьктепло» обслуговуватиме споживачів дистанційно

П'ятниця, 20 листопада 2020, 16:44

У зв’язку зі стрімким поширенням коронавірусної інфекції та різким збільшенням кількості хворих серед працівників підприємства, від понеділка, 23 листопада, Центр обслуговування споживачів ДКП «Луцьктепло» переходить в закритий режим роботи та здійснюватиме абонентське обслуговування споживачів віддалено.

Про це повідомили в пресслужбі підприємства. 

Консультації можна отримати в наступні способи:

  • Для населення за телефоном: +38 (0332) 77-32-00 та на Viber +38 050 250 1021.
  • Для будинків з даховими котельнями (Кравчука, 11Б, Кравчука, 11В, Федорова, 4В, Федорова, 4Д, Дубнівська, 15) за телефоном: +38 050 486 9841.
  • З питань неякісних послуг за телефоном: +38 (0332) 77-32-30, +38 050 438 3802. та на Viber +38 438 9277.
  • Для юридичних осіб за телефоном: +38 (0332) 77-32-07.

Заяви приймаються:

  • на електронну пошту [email protected];
  • через листування в онлайн-сервісі «Особистий кабінет»;
  • через спеціальні скрині в Центрі обслуговування споживаців.

Додатково повідомляють, що прийом споживачів ДКП «Луцьктепло» за наявності у них індивідуальних засобів захисту буде проводитись в приміщенні Муніципального сервісного центру з понеділка по п’ятницю за адресою м. Луцьк, вул. Винниченка, 26 з 8 до 17:00 в приміщенні бізнес-центру «Директорія».

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: 

Надрукувати
мітки:
коментарів
01 квітня 2023
08:20
19 серпня 2022
01 серпня 2022
29 жовтня 2021
27 жовтня 2021
26 жовтня 2021
23 жовтня 2021
12 березня 2021
12 лютого 2021
16 січня 2021
05 січня 2021
04 січня 2021
02 грудня 2020
01 грудня 2020