«Луцьктепло» обслуговуватиме споживачів дистанційно

У зв’язку зі стрімким поширенням коронавірусної інфекції та різким збільшенням кількості хворих серед працівників підприємства, від понеділка, 23 листопада, Центр обслуговування споживачів ДКП «Луцьктепло» переходить в закритий режим роботи та здійснюватиме абонентське обслуговування споживачів віддалено.
Про це повідомили в пресслужбі підприємства.
Консультації можна отримати в наступні способи:
- Для населення за телефоном: +38 (0332) 77-32-00 та на Viber +38 050 250 1021.
- Для будинків з даховими котельнями (Кравчука, 11Б, Кравчука, 11В, Федорова, 4В, Федорова, 4Д, Дубнівська, 15) за телефоном: +38 050 486 9841.
- З питань неякісних послуг за телефоном: +38 (0332) 77-32-30, +38 050 438 3802. та на Viber +38 438 9277.
- Для юридичних осіб за телефоном: +38 (0332) 77-32-07.
Заяви приймаються:
- на електронну пошту [email protected];
- через листування в онлайн-сервісі «Особистий кабінет»;
- через спеціальні скрині в Центрі обслуговування споживаців.
Додатково повідомляють, що прийом споживачів ДКП «Луцьктепло» за наявності у них індивідуальних засобів захисту буде проводитись в приміщенні Муніципального сервісного центру з понеділка по п’ятницю за адресою м. Луцьк, вул. Винниченка, 26 з 8 до 17:00 в приміщенні бізнес-центру «Директорія».
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

У Луцькому храмі пояснили, чи обов'язково стелити лепеху на Трійцю
На Волині знову з'явилися телеграм-канали, де «зливають» місця вручення повісток
Скільки заробляють мер Львова Садовий та його заступники (фото)
Справа на мільярд: на Волині людям постачали неякісний газ (відео)
Де покупатися: відкриті басейни у Луцьку та неподалік (локації та ціни)