Поділитись:

Микола Жичук про життя в США, кар'єру та Луцьк через п'ять років (фото)

Вівторок, 29 вересня 2020, 20:00

Микола Жичук – відомий у Луцьку маркетолог, який неодноразово пропонував цікаві та креативні рішення для ефективної промоції міста. За його плечима багата кар'єра та великий досвід діяльності в успішних компаніях.

У 2002 році, ще будучи студентом, він полетів на дев'ятимісячні навчання та роботу до США. Каже, що саме цей досвід максимально вплинув на його світогляд.

Торчин”, “Рута”, “Забіяка”, “Модерн-Експо” – бренди, з якими встиг попрацювати Микола за 15 років. 

Сьогодні Жичук є директором з маркетингу креативної агенції "PaRtyzan" та йде у політику. Він долучився до команди Андрія Покровського Громадянського Руху "СВІДОМІ" та готується до нового етапу в своєму житті. 

Щоб краще познайомитися з ним та його поглядами, журналісти завітали до Миколи на роботу.

У доволі великому приміщенні на вулиці Лесі Українки, окрім працюючих людей, бачимо милу та ніжну кішку, яку вони прихистили, вилікували та полюбили. 

Під час розмови Микола енергійний та веселий, з деяким захопленням розповідає про свою роботу та ідеї. Ми ж публікуємо його відповіді на п'ять наших запитань, які ми плануємо задати й іншим активістам "СВІДОМИХ"... 

– Чому ви вирішили приєднатися до “СВІДОМИХ”?

– По-перше, Громадянський Рух “СВІДОМІ” – це єдина місцева команда в Луцьку, яка готова ефективно управляти громадою. Ми зібрали спеціалістів різного профілю, кожен із яких в перспективі матиме свою спеціалізацію та зону відповідальності. 

По-друге, мені імпонує робота Алли Надточій. Вона – одна з найефективніших депутаток каденції, що минає, досвідчений управлінець, відкрита та відповідальна людина. 

По-третє, у “СВІДОМИХ" є програма дій. Вона спрямована на те, щоб Луцьк став справді сучасним європейським містом.

– Як на ваше рішення йти у владу відреагували рідні, друзі та знайомі?

– Вони здивувалися, адже понад 15 років кар'єри я присвятив роботі з комерційними брендами. Але озвучивши  ідеї та плани щодо подальшої роботи в команді “СВІДОМИХ”, отримав безумовну підтримку. Адже свій попередній досвід можна ефективно використати і в новому для себе сегменті.

– Які ваші головні життєві цінності?

– Як правило, цінності в людини формуються в період з 12 до 20 років. Великою мірою на мій світогляд вплинув досвід життя та роботи у США. На третьому курсі навчання у Волинському державному університеті імені Лесі Українки на факультеті романо-германської філології, завдяки участі у програмі міжнародного обміну, я поїхав на дев’ять місяців навчатися та працювати у США в організації YMCA. 

Після місячного стажування у Нью-Йорку, працював інструктором із туризму в одному з дитячих таборів у місті Прінстон та викладав курс “Як вижити в умовах дикої природи”. Цей досвід і зараз дає можливість краще знаходити взаєморозуміння з різними людьми, бути відкритим до змін та інновацій, цінувати роботу в команді. 

Я відвідав понад два десятка країн, і цей досвід постійно  намагаюся впроваджувати в місцевих проєктах. Окрім цього, моя професія – маркетинг  є досить новою та передбачає нестандартні та креативні підходи до вирішення задач. Тому на питання про головні життєві цінності я б відповів “креативність”, “гнучкість”, “відкритість”. 

– Розкажіть про Вашу професійну та громадську діяльність. Як вона допоможе  у розвитку Луцька?

– Я – професійний маркетолог з досвідом роботи понад15 років в українських та міжнародних компаніях. Брав участь у створенні та розвитку брендів: “Торчин”, “Рута”, “Забіяка”, “Модерн-Експо”. 

Працював над SWOT-аналізом та чорновиком стратегії розвитку Луцька. 

Зараз я консультую та веду бізнес-проєкти в якості маркетинг-директора креативної агенції “Партизан”. Маю ідеї щодо покращення інвестиційної та туристичної привабливості громади. 

Переконаний, що свій досвід ефективно використаю при роботі з брендом нашого міста. Брендинг – це  інструмент, який не просто покращить імідж Луцька, але й допоможе більш активно брати участь у різноманітних грантових проєктах та програмах міжнародної співпраці, притягуватиме до нас більше внутрішніх і зовнішніх туристів та бізнес-партнерів, працюватиме на економіку та розвиток громади. 

Завдяки такий роботі при нових “витках” децентралізації та адміністративній реформі Луцьк не втратить статус обласного центру та залишиться адміністративним, економічним, освітнім та культурним центром нашого регіону – столицею Волині. 

– Яким бачите Луцьк за 5 років?

– Переконаний, що якщо є план і команда, то існує висока вірогідність отримати позитивний результат. Тому не дивно, що моє бачення розвитку міста багато в чому співпадає з програмою розвитку Луцька від Громадянського Руху “СВІДОМІ”. Тому Луцьк через 5 років – це:

  • 1. Робочі місця з високим рівнем оплати та високою часткою інтелектуальної праці. 
  • 2. Оновлення міста, згідно з сучасними урбаністичними підходами у  містобудуванні.
  • 3. Підвищення енергоефективності і доступні та ефективні комунальні послуги.
  • 4. “Зелені” зони та сучасні вулиці, площі, сквери
  • 5.  Ревіталізоване Старе місто, яке є культурним та туристичним центром
  • 6.  Безпека в парках, на дорогах, у дворах. 
  • 7.  Електротранспорт в основі ефективної транспортної системи 
  • 8.  Якісна медицина з профілактикою захворювань 
  • 9.  Чисте повітря та переробка сміття
  • 10. Управлінські рішення від місцевої влади, які вигідні не певним зацікавленим особам, а слугують інтересам громади та приймаються на основі стратегії розвитку до 2030 року 

(На фото: Микола Жичук та телеведуча, представниця ГР "СВІДОМІ" Галина Падалко)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Надрукувати
мітки:
коментарів