Поділитись:

Який продукт може уповільнювати ріст ракових пухлин

Четвер, 11 вересня 2025, 09:12
Який продукт може уповільнювати ріст ракових пухлин

Морська капуста, або ламінарія, вже давно не є екзотикою на нашому столі. З цих бурих водоростей готують чипси, салати й навіть додають у різноманітні страви. Ламінарія – джерело корисних речовин.

Особливо ламінарія цінується за високий вміст йоду. У звичайному салаті з морської капусти міститься від 290 до 480 мкг йоду – це в рази перевищує добову норму для дорослої людини, повідомляє 24 Канал з посиланням на FDC.

Склад морської капусти

Йод необхідний для нормальної роботи щитоподібної залози та вироблення її гормонів, від чого безпосередньо залежить швидкість обміну речовин.

Окрім йоду, морська капуста забезпечує організм приблизно 30% добової норми магнію, 17% кальцію та 16% заліза (на 100 г продукту). Ці мінерали важливі для міцних кісток, підтримки здоров’я серцево-судинної системи та кровотворення.

Користь для щитоподібної залози, серця й травлення
Деякі дослідження пов'язали морську капусту зі зниженням ризику проблем із серцем, протираковими властивостями, контролем цукру в крові та здоровою функцією щитоподібної залози. Але потрібні якісніші дослідження на людях,– зазначають експерти Гарвардського університету.

У 100 г морської капусти міститься приблизно 1,3 г клітковини. За даними NHS (Національна служба охорони здоров’я Великої Британії), клітковина необхідна для роботи кишківника, дає довше відчуття ситості та знижує ризик розвитку серйозних захворювань – від серцево-судинних до цукрового діабету 2 типу.

Йод – не єдине, чим може похвалитися ламінарія. Морська капуста містить антиоксиданти, що захищають клітини організму, сприяють їхньому відновленню, зміцнюють імунітет та гальмують процеси передчасного старіння.

Наукові дослідження підтверджують: такі речовини, як фукоїдан і ламінарин, які містяться в ламінарії, можуть уповільнювати ріст окремих типів пухлин, зокрема раку молочної залози та кишківника.

Полісахариди ламінарії підсилюють імунну систему, а протизапальні компоненти та пребіотичні волокна сприяють зростанню корисної мікрофлори, допомагають підтримувати нормальний рівень цукру та холестерину в крові.

Цей текст має винятково інформаційний характер і не призначений для встановлення діагнозів або самостійного лікування.

Сайт новин Луцька та Волині «Конкурент» не несе відповідальності за будь-які діагнози, поставлені на основі прочитаного. У разі виникнення питань щодо здоров’я рекомендуємо звернутися до кваліфікованого медичного фахівця та не займатися самолікуванням.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Надрукувати
мітки:
коментарів