Поділитись:

Google обмежить збирання персональних даних користувачів через додатки на Android

П'ятниця, 18 лютого 2022, 07:47
Google обмежить збирання персональних даних користувачів через додатки на Android

Корпорація Google планує обмежувати збирання персональних даних користувачів через додатки на Android.

Про це повідомляє BBC, пише «Громадське».

Проєкт від Google Privacy Sandbox має на меті обмежити кількість даних, які рекламодавці можуть збирати без відома користувачів. Тепер Google вимагатиме від додатків отримати дозвіл від користувачів, перш ніж збирати про них інформацію та передавати її іншим компаніям.

Крім того, Google планує поступово припинити використання сторонніх файлів cookies у браузері Chrome до 2023 року. Раніше компанія вже намагалася відмовитись від cookies та запропонувала створити систему Floc. Вона мала б маскувати індивідуальні особливості користувача, показуючи лише його належність до групи користувачів зі схожою історією пошуку в браузері. Проте така ідея не сподобалась ані рекламодавцям, ані борцям за конфіденційність, тож компанія відмовилась від цього проєкту.

Тепер Google пропонує систему Topics. Вона має визначати декілька з 350 тем, що цікавлять користувача браузера. Коли користувач відвідуватиме вебсайт, система буде показувати рекламодавцям лише три теми, які найбільше цікавили користувача за останні три тижні.

Зміни в політиці конфіденційності безпосередньо вплинуть на компанію Meta, яка збирає інформацію про користувачів у сторонніх додатках, щоб краще налаштувати рекламу.

Схожу політику конфіденційності вже запровадила компанія Apple. У Meta кажуть, що через такі зміни компанія недоотримає 10 мільярдів доларів. Наскільки зашкодять зміни Google, поки невідомо. Зазначимо, що операційною системою Andorid користуються близько 85% власників смартфонів у всьому світі. Тож, імовірно, шкода для Meta буде сильнішою.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Надрукувати
мітки:
коментарів