Поділитись:

Youtube запустив глобальне тестування мобільного додатку Shorts

Четвер, 11 листопада 2021, 01:21
Youtube запустив глобальне тестування мобільного додатку Shorts

Відеохостинг «Youtube» запустив глобальне тестування мобільного додатку.

Про це пише TechCrunch, повідомляє ІА «Конкурент».

YouTube прагне надати конкурентну перевагу додаткам TikTok rival та Shorts. Компанія підтвердила, що працює над тестуванням, згідно з яким YouTube відкриватиметься безпосередньо у Shorts, якщо перед виходом веб-серфер користувався ним. Іншими словами, замість переходу на домашню сторінку YouTube після повернення ви потрапите до Shorts.

У компанії заявили, що публічне тестування є доступним лише для невеликого числа користувачів оперативної системи iOS. Розширення експерименту планується і для Android.

Тестування зосереджуватиметься лише на користувачах, які взаємодіють із альтернативним варіантом TikTok, відомим як Shorts. Додаток, який був представлений понад рік тому в Індії, з’явився і в Сполучених Штатах у березні цього року та набув популярності протягом останніх місяців. Платформа дозволяє створювати відео тривалістю до 60 секунд, накладати музику, особистий аудіозапис чи створювати ремікси, отримані з інших відео, якщо їхні автори не заборонили це.

Shorts, так як і його конкуренти TikTok, Instagram та Snapchat містить інструменти для створення відео, яке можна завантажити чи зафільмувати безпосередньо у застосунку. Додаток також пропонує набір основних функцій для редагування: налаштування швидкості, встановлення таймера, об’єднання декількох відео або, навіть, ефект зеленого екрану. 

За словами представника YouTube, компанія намагається зрозуміти чи актуально для користувачів починати роботу додатка з того місця, на якому вони закінчили.

Тестування також показує ставлення YouTube до TikTok як до потенційної загрози. Незважаючи на те, що короткі формати відео завдячують своїй популярності TikTok, вторгнення такого контенту йде не на користь YouTube. Наприклад, цього літа TikTok збільшив максимальну тривалість відео з 60 секунд до 3 хвилин. Крім того, помітили тестування 5-хвилинних відео.

Щоб бути гідним конкурентом TikTok, YouTube цього року оголосив про виплати авторам Shorts, запровадивши фонд YouTube Shorts у розмірі 100 мільйонів доларів, який працюватиме протягом 2021–2022 років. Ці виплати можуть варіюватися від 100 до 10 000 доларів США, залежно від кількості переглядів та взаємодій.

Але такий спосіб стимулювання творчої діяльності може не спрацювати. Тому, YouTube почав використовувати наступальну тактику – повернення користувачів до Shorts після перезапуску програми, якщо це було останнє, що вони дивилися. Завдяки цьому є надія, що користувач почне гортати стрічку і переглядати відео перш ніж зробити те, що хотів. Shorts намагатиметься будь-якими способами привернути увагу користувача, який хотче «вбити час» у мережі.

Так як використання Shorts росте, відповідно і тестування відбуватиметься одночасно. Протягом другого кварталу, материнська компанія YouTube Alphabet оголосила, що Shorts перевищила 15 мільярдів щоденних переглядів у порівнянні з 6,5 мільярдами у першому кварталі. Однак, частину цього збільшення можна пояснити розширенням ринку, а не збільшенням попиту користувачів. 

YouTube відмовився коментувати тривалість тестування, запевнивши, що будь-які рішення прийматиме на основі відгуків користувачів та авторів, а також інших показників.

Нагадаємо, платформа Netflix розробила нову функцію для дітей, щоб залучити молодших глядачів та допомогти їм відкрити для себе нові програми.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Mozilla додала нові функції до свого браузера (фото)

Apple представила AirPods 3 та інші новинки (відео)

Google заборонить на своїх платформах рекламу, яка заперечує зміни клімату

 

 

Надрукувати
мітки:
коментарів