Поділитись:

Google заборонить на своїх платформах рекламу, яка заперечує зміни клімату

Субота, 09 жовтня 2021, 05:40

Google і YouTube оголосили про нову політику, яка забороняє користувачам, що заперечують зміни клімату, мати змогу монетизувати свій контент за допомогою реклами або донатів.

Про це повідомляє Axios.

Рекламодавцям та видавцям Google, а також авторам YouTube забороняється отримувати дохід від реклами завдяки контенту, що суперечить «усталеному науковому консенсусу щодо існування та причин зміни клімату».

«Це включає матеріали, в яких зміни клімату розглядаються як обман або шахрайство, а також твердження, які заперечують, що довгострокові тенденції засвідчують глобальне потепління і що викиди парникових газів або діяльність людини сприяють зміні клімату», – йдеться у заяві.

Водночас реклама та монетизація дозволятимуться на відео, пов'язаних з кліматом, такими як публічні дебати щодо кліматичної політики, наслідків зміни клімату та нові дослідження з цього питання.

Вважається, що це є одним із найагресивніших заходів компаній для боротьби з дезінформацією про зміну клімату.

У Google пояснюють це тим, що дедалі більше рекламодавців не хочуть, щоб реклама їхніх товарів з'являлася на відео з запереченням змін клімату.

Google почне впроваджувати нову політику наступного місяця.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

 

 

Надрукувати
мітки:
коментарів
26 липня 2022
17 липня 2022
05 липня 2022
25 червня 2022
24 червня 2022
21 червня 2022
16 червня 2022
13 червня 2022
10 червня 2022
08 червня 2022
19 травня 2022
06 травня 2022
26 квітня 2022
12:45