Поділитись:

Помилки в COVID-сертифікатах: як виправити дані? – роз'яснення НСЗУ

Середа, 03 листопада 2021, 00:32

Дані про вакцинацію проти COVID-19 може виправити в записі лише лікар, який проводив щеплення.

Про це Національна служба здоров'я України повідомляє в Телеграмі.

COVID-сертифікат може не згенеруватися, якщо в електронній системі в записі пацієнта про вакцинацію є помилка – неправильно вказані особисті дані, назва або партія вакцини тощо. За таких обставин необхідно звернутися до пункту, у якому пацієнту робили щеплення.

«Внести чи виправити дані про вакцинацію має повноваження лише той лікар, який проводив щеплення. Інші лікарі, сам пацієнт чи НСЗУ не мають такої технічної можливості. Таке обмеження необхідне для захисту пацієнта, адже якщо хтось випадково видалить дані пацієнта в електронній системі, відновити їх буде неможливо», – пояснюють у Нацслужбі.

У разі проведення вакцинації сімейним лікарем в амбулаторії, для внесення чи виправлення даних про вакцинацію звертатися потрібно до нього. Якщо щеплення було отримане в пункті масової вакцинації - до лікаря, який вносив дані в систему. Його прізвище та місце роботи вказані в пам’ятці про щеплення.

Для внесення чи виправлення даних про вакцинацію потрібно мати із собою паспорт громадянина України та ідентифікаційний код.

Нагадаємо, у мобільному додатку «Дія» стався масштабний збій. Перші повідомлення про збій з'явились у вівторок, 2 листопада. Спочатку люди повідомляли, що не можуть зайти в додаток, а коли їм все ж вдавалось авторизуватись, виявлялось, що усі їхні документи, окрім паспорта та ідентифікаційного коду, із додатка зникли.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

 

 

Надрукувати
мітки:
коментарів