З Луцької дитячої залізниці вивозять меблі та обладнання (фото)
Сьогодні, 31 березня, з Луцької дитячої залізниці почали вивозити меблі, обладнання, стенди та форму юних залізничників.
Про це повідомили у фейсбук-спільноті "Дослідники історії вузькоколійних залізниць України".
Зазначається, що частину майна перевезуть на сусідню Рівненську дитячу залізницю.
"Тепер безсумнівно можна сказати, що "Укрзалізниця" не збирається підтримувати функціонування малої магістралі у Луцьку. Чи передадуть вузькоколійку на баланс міської влади – поки що невідомо", – йдеться в дописі.
Окрім того, наразі ще не вирішена доля рухомого складу, станційних будівель та колійного господарства.
"Якщо мала магістраль не перейде у комунальну власність, скоріше за все, її зрівняють із землею вже у найближчому майбутньому", – додають у повідомленні.
Нагадаємо: управління західної залізниці заявило про закриття дитячих залізниць в Луцьку та Ужгороді. У вересні 2020 року рацівників Луцької дитячої залізниці попередили про те, щоб вони шукали роботу – закладу позашкілля встановили термін роботи до 15 грудня. Луцька міська рада пропонувала перевестизалізницю на баланс міста і готова була підтримувати її фінансово. А вже у березні 2021 року Луцький міський голова Ігор Поліщук обговорив купівлю дитячої залізниці з головою правління "Укрзалізниці" Володимиром Жмаком. Проте Кабмін на засіданні 17 березня підтримав дострокове припинення повноважень голови правління "Укрзалізниці" Володимира Жмака.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
- Спеціальні рейси "Укрзалізниці" у Закарпатську та Чернівецьку області: деталі
- Реалізація високошвидкісних перевезень: співпраця "Укрзалізниці" та "Korean National Railway"
- Укрзалізниця планує придбати 100 пасажирських вагонів
Луцький виш перевіряли через аномальну кількість студентів-призовників
Життя після «МастерШефа»: чим зараз займається волинський кухар Віталій Наливайко та чи знайшов дівчину
Підвищення зарплат педагогам неможливе, – головний освітянин Луцька
У Луцьку хотіли вирощувати банани, але депутати – проти
Нововолинський ремонтно-механічний завод продали: хто новий власник?