Без транспортної схеми не можна починати реконструкцію проспекту Волі, – експерт
Луцький архітектор Юрій Казмірук наголосив, що підходити до реконструкції проспекту Волі треба послідовно. Спершу має бути затверджений генеральний план міста, далі – транспортна схема, і вже тоді на ній повинні базуватися зміни, які пропонують розробники проекту реконструкції.
Свою думку експерт озвучив під час круглого столу з обговорення перспективи реконструкції проспекту Волі, організованого Громадянським Рухом "СВІДОМІ" у п'ятницю, 19 березня.
Крім того, архітектор відзначив, що проспект Волі має в першу чергу бути "проспектом" – з однаковою шириною у бордюрах в 15 метрів від Театрального майдану – і до Київського. Нині, за його даними, ширина проспекту поруч із Київським майданом становить всього 10,5 метра.
Наразі у Луцьку саме розробляють та затверджують нову транспортну схему.
До слова, учасниками круглого столу були також депутат міської ради, співзасновник Громадянського Руху "СВІДОМІ" Тарас Шкітер, депутат міської ради, співзасновник Громадянського Руху "СВІДОМІ" Михайло Наход, ексзаступник Луцького міського голови Святослав Кравчук, доцент кафедри архітектури та містобудування Луцького НТУ Богдан Боярчук, старший викладач кафедри автомобілів і транспортних технологій Луцького НТУ Павло Мазилюк, директор автошколи "ГудОК" Богдан Романюк.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
- Капітальний ремонт проспекту Волі: що пропонують змінити (головні тези проекту)
- Депутати пропонують розширити проспект Волі і зробити більше паркомісць
- Багаторівневі паркінги і "кишені": як "СВІДОМІ" пропонують покращити транспортну схему Луцька (відео)
- Луцький архітектор пропонує прибрати з проспекту Волі тимчасові споруди (фото)
На сайті використовуються файли cookie. Для згоди, будь ласка, натисніть «Прийняти». Докладну інформацію можна знайти на сторінці Політика конфіденційності.