Поділитись:

Капітальний ремонт проспекту Волі: що пропонують змінити (головні тези проекту)

П'ятниця, 12 березня 2021, 12:33

У Луцьку планують кардинально відремонтувати проспект Волі. Головні зміни стосуватимуться дорожнього руху, організації простору тротуарів та хідників, а також врегулювання паркування. 

Про це стало відомо під час обговорення передпроектних пропозицій ремонту проспекту Волі у п'ятницю, 12 березня

Участь в обговоренні взяли представники профільних департаментів міської ради, громадські активісти та депутати міської ради. Свої пропозицій вносили також представники фракції Громадянського руху "СВІДОМІ". 

Розробники наголошують на основних принципах свого проекту: 

  • Безпека і комфорт пішоходів
  • Єдиний дизайн
  • Пріоритет громадського транспорту

Спеціалісти архітектурного бюро MOST дослідили робочий проект, і вирішили зробити більш сучасний підхід, орієнтований на пішоходів, велосипедистів та користувачів громадського транспорту. 

На їх думку, головна проблема вулиці - в тому, що вона спроектована ще за радянських часів, і через соціально-економічні зміни суспільства не відповідає на ті виклики, які постали зараз. Велика кількість комерційних приміщень, проблема зі збільшенням власного транспорту, автомобілі, що паркуються на хідниках. Багато бар'єрів, відсутність понижень – проблема для велосипедистів і пішоходів. 

ПРОЇЗД

Для покращення руху транспорту пропонують перерозподілити проїзну частину і облаштувати лівоповоротні смуги. На думку проектантів, додаткові смуги дозволять автомобілям, які хочуть повернути, не затримувати транзит, а мати окреме місце для здійснення маневру. 

Необхідно також впорядкувати рух на бічних примиканнях – зробити рух одностороннім на примиканнях вулиць Чехова і Сенатора на в'їзд, і Вавилова - на виїзд. 

Перед наближенням до переходів на дорозі сформують розподільчі острівці, які унеможливлять обгін на цій ділянці. Таким чином пішоходам стане безпечніше рухатися переходами. 

ПАРКУВАННЯ

З боків проспекту пропонують зробити слоти для поздовжнього паркування. Вони будуть чітко виокремлені, і водію буде зрозуміло, як саме паркувати автомобіль. За задумом розробників, від Шопена до Київського майдану можна таким чином зробити 100 паркомісць з одного боку і 80 – з протилежного.

Для того, аби пішохідні переходи були безпечними, пропонують поруч із ними зробити так звані "антикишені" – зелену зону чи щось подібне, що би унеможливило паркування поруч. Таким чином пішоходів буде видно всім водіям. 

Уздовж проспекту хочуть встановити антипаркувальні стовпці, які унеможливлять хаотичне паркування. 

ТРОТУАРИ

Тротуари стали головним акцентом розробників проекту. 

Тут пропонують функціонально виділити прифасадну зону, транзитну зону для проходу мешканців, з гладкою бруківкою, смугу безпеки-озеленення-відпочинку, яка буде відмежовувати тротуар від велодоріжки. Також пропонують технічний тротуар, щоб користувачі приватного автотранспорту могли комфортно вийти з авто і дістатися в точку призначення. 

Велодоріжку пропонують зробити відмежованою і від проїжджої частини, і від пішохідної. 

СПІЛЬНИЙ ДИЗАЙН

До вулиці примикає велика кількість різних площ. Всі ці елементи так само стилістично пропонують пов'язати з вулицею. Для цього необхідно встановити додаткові елементи вуличних меблів, які зроблять хідники і прилягаючи площі людиноорієнтованими, зручними і візуально привабливими. Потрібно розробити єдиний міський дизайн для всіх вуличних елементів. 

***

Очільник фракції "Громадянський Рух "СВІДОМІ" Тарас Шкітер наголошує на необхідності розширити проспект Волі, аби розвантажити центр міста від транспорту. 

"Реконструкція та розширення проспекту Волі – це один з п'яти ключових пріоритетів Громадянського Руху "СВІДОМІ", які озвучив лідер Руху Андрій Покровський у перші дні каденції нової Луцької міської ради. Треба добре продумати усі аспекти такого масштабного проекту, щоб він не перетворився у довгобуд та не було паралізоване усе місто. Цей процес стане тестом на відповідальність міської влади. Важливо наголосити, що без розширення проспекту кошти будуть "закатані в асфальт", а проблема нагромадження транспорту не вирішиться", – зауважив Тарас Шкітер. 

Наразі всі учасники обговорення вносять пропозиції. Їх розглянуть, і внесуть у фінальний проект. Реалізовувати його будуть протягом 2-3 років, і обійдеться він місту у 60-80 мільйонів гривень. 

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Надрукувати
мітки:
коментарів
18 квітня 2021
17 квітня 2021
15 квітня 2021
12 квітня 2021
10 квітня 2021
09 квітня 2021
07 квітня 2021
02 квітня 2021
31 березня 2021
30 березня 2021