Коронавірус: на порушення безпечних умов навчання можна скаржитися на "гарячу лінію"

П'ятниця, 23 жовтня 2020, 17:42

Громадяни України можуть звертатися зі скаргами щодо недотримання безпечних умов освітнього процесу до Державної служби якості освіти. 

Про це повідомляє МОН.

Через ситуацію в Україні, спричинену пандемією коронавірусу, Державна служба якості освіти та її територіальні органи організовують позапланові очно-дистанційні інституційні аудити, які ініціюють самі заклади загальної середньої освіти, щоб спільно з експертами знайти рішення для ефективної розбудови внутрішньої системи забезпечення якості освіти. 

Телефони “гарячої лінії” Служби для звернення громадян:

  • з питань загальної середньої та дошкільної освіти: (044) 236-10-50;
  • з питань вищої освіти: (044) 236-33-58, (044) 236-34-31.

Час роботи “гарячих ліній”: понеділок – п'ятниця з 9:00 до 18:00 (крім вихідних і святкових днів).  

Нагадаємо: на позачерговому засіданні уряду ухвалили рішення рекомендувати школам встановити канікули з 15 до 30 жовтня, у наступний період можливий перехід на дистанційне і змішане навчання з урахування епідеміологічної ситуації. 

Закладам професійної (професійно-технічної) освіти, фахової передвищої та вищої освіти – перейти з 15 жовтня до 15 листопада на дистанційну форму навчання з рекомендованим виїздом студентів із гуртожитків (окрім сиріт; осіб, позбавлених батьківського піклування; здобувачів освіти з тимчасово окупованих територій, «червоних» карантинних зон; іноземних громадян та осіб без громадянства; здобувачам освіти, які поєднують навчання з роботою).

Також уряд виділив майже 540 млн грн на забезпечення дезінфекційними засобами учасників освітнього процесу для шкіл. 

Окрім того, з 16 жовтня 2020 року діє Положення про дистанційну форму здобуття повної загальної середньої освіти. Воно розширює можливості для дистанційного навчання учнів – як за дистанційною формою здобуття освіти, так і при використанні технологій дистанційного навчання в інших  формах здобуття освіти.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: