Google показуватиме користувачу дані про рекламу та чому він її бачить
Вівторок, 04 серпня 2020, 04:35
Google випустив розширення для Chrome, що показує користувачам дані про рекламодавців та чому вони бачать конкретну рекламу.
Про це пише Бабель.
В описі розширення вказано, що воно показує таку інформацію:
- дані про те, скільки рекламних оголошень знаходиться на сторінці;
- список рекламодавців або провайдерів, відповідальних за розміщення оголошення (реклами);
- причини, чому показується оголошення конкретному користувачеві — його вік, стать, заходи на сайт рекламодавця, місце розташування, а також теми, повʼязані із сайтами, які користувач відвідував.
Розширення працює на основі нового інструменту Google API Ad Disclosure Schema, яке дозволяє рекламодавцям розкривати інформацію про схему роботи їх оголошень. В Google сподіваються, що система буде рости і все більше рекламодавців буде до неї підключатися.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
- Google почав стежити за пересуванням користувачів під час карантину
- У Google Play можуть з’явитися безплатні фільми
- Додаток Google Translate запустив функцію синхронного перекладу