Поділитись:

Офіс еVODA в Луцьку відновлює роботу

Понеділок, 25 травня 2020, 19:31
Офіс еVODA в Луцьку відновлює роботу

Офіс обслуговування клієнтів КП «Луцькводоканал» еVODA відновлює роботу із дотриманням вимог і правил карантину.

Про це повідомили на сторінці водоканалу у фейсбуці. 

При виникненні будь-яких питань стосовно послуг водопостачання, водовідведення та оплати послуг підприємства «Луцькводоканал» можна відвідати центр обслуговування клієнтів еVODA за адресою: Луцьк, пр. Соборності, 25 (у дворі напроти ресторану «Княжий двір»). Вхід до сервісного центру дозволено лише при наявності індивідуальних засобів захисту та дотриманні протиепідемічних заходів.

Послуги сервіс-центру еVODA:

  • Фінансово-розрахункові: подання показників лічильників, нарахування за спожиті послуги, рахунки, звірка, тарифи, пільги та субсидії, способи та терміни оплати тощо;
  • Юридичні: укладання договорів, реструктуризація боргових зобов’язань;
  • Інженерні: технічні умови, проектування, узгодження проектно-кошторисної документації;
  • Консультативно-інформаційні: відповіді та роз’яснення всіх питань, які хвилюють споживачів послуг водопостачання та водовідведення, реєстрація в «Особистому кабінеті споживача»;
  • Сантехнічні: встановлення та повірка лічильників, послуги з очищення каналізаційних мереж, приєднання до мереж водопостачання, встановлення загальнобудинкових і приватних вузлів обліку, замовлення проб якості води, виклик майстрів для налагодження роботи каналізаційних мереж, відновлення чи налагодження водопостачання і водовідведення;
  • Реалізація екологічних, соціальних, інноваційних проектів, маркетингова діяльність, рекламні та інформаційні заходи та ін.
  • Індивідуальний підхід до кожного клієнта і вирішення можливих проблем, пов’язаних із послугами водопостачання та водовідведення, проведення особистих прийомів громадян.

Заклад працює з 8:00 до 18:00 без перерви на обід. Вихідні – субота та неділя.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: 

Надрукувати
мітки:
коментарів