У Луцьку відкрили сервісний центр еVODA: деталі

П'ятниця, 07 червня 2019, 12:00

Cервісний центр для обслуговування споживачів КП «Луцькводоканал» розпочав роботу в Луцьку за адресою пр. Соборності, 25.

Відтепер усі питання (як для громадян, так і для бізнесу), пов’язані з послугами водопостачання і водовідведення, проведенням нарахувань, подачею показників лічильників, встановленням і повіркою лічильників тощо, можна буде вирішити у сервіс-центрі, – інформує прес-служба КП. 

Обслуговування споживачів за адресою вул. Січова, 16 більше не проводитимуться з 15 червня, а за адресою Дубнівська, 26 – з 5-го липня.

Сервіс-центр eVODA створений для швидкого і ефективного реагування на всі запити споживачів

Послуги сервіс-центру eVODA:

1. Консультативно-інформаційні: відповіді та роз’яснення всіх питань, які хвилюють споживачів послуг водопостачання та водовідведення, реєстрація в «Особистому кабінеті споживача»;

2. Фінансово-розрахункові: подання показників лічильників, нарахування за спожиті послуги, рахунки, звірка, тарифи, пільги та субсидії, способи та терміни оплати тощо;

3. Юридичні: укладання договорів, реструктуризація боргових зобов’язань;

4. Інженерні: технічні умови, проектування, узгодження проектно- кошторисної документації;

5. Сантехнічні: встановлення та повірка лічильників, послуги з очищення каналізаційних мереж, приєднання до мереж водопостачання, встановлення загальнобудинкових і приватних вузлів обліку, замовлення проб якості води, виклик майстрів для налагодження роботи каналізаційних мереж, відновлення чи налагодження водопостачання і водовідведення;

6. Реалізація екологічних, соціальних, інноваційних проектів, маркетингова діяльність, рекламні та інформаційні заходи та ін.

7.Індивідуальний підхід до кожного клієнта і вирішення можливих проблем, пов’язаних із послугами водопостачання та водовідведення, проведення особистих прийомів громадян.

Сервіс-центр працюватиме за принципом «єдиного вікна», у роботі центру будуть використані сучасні підходи та уважне ставлення до кожного відвідувача. Буде забезпечена можливість безкомісійної онлайн оплати чи за допомогою банківської карти, будь якого платежу, вільний доступ до інтернету. 

Бренд еVODA символізує сучасний підхід до обслуговування клієнтів та пропагування екологічного використання водних ресурсів. Перша літера логотипу Е репрезентує такі поняття, як ЕКО – екологічний, ЕUROPIAN – європейський, ELEKTRO – діджитал.

Сервісний центр працює з 8:00 до 18:00 без перерви на обід. Вихідні – субота та неділя. 

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: