«Штучно розкручена тема», – Моклиця про протести «євробляхарів»

Субота, 09 березня 2019, 09:00

Купівля дешевих авто з Європи стала частиною маніпуляції, вважає керівник спецпроекту "Порошенко в Луцьку" Юрій Моклиця. Його опонент, представник кандидата в президенти Руслана Кошулинського Анатолій Вітів, називає ситуацію, яка виникла впродовж останнього року з євробляхарями – прорахунком влади. З цим частково погоджується і експерт, політолог, голова Центру політичного аналізу та консалтингу Михайло Наход.

Тему обговорювали 7 березня в дебютному випуску ток-шоу «Протилежний погляд. LIVE». Відтепер програма виходить на «12-му каналі» щочетверга о 19:45. Ведуча, Галина Падалко, запитувала гостей, чи вирішена нині проблема з власниками автомобілів на єврореєстрації.

«Це був конфлікт, штучно розігрітий політиками, розкручений для того, щоб створити хвилю протесту. Ніби то протесту. Бо юридичні норми і до того були такі самі. В чому суть цієї хвилі: «Люди, може бути дешево». Так само маніпуляція, як з газом. Тому що всі насправді знають, що автомобіль – це дорого скрізь. В Європі ти купуєш дешево автомобіль, але ти за нього платиш кожен день. Пальне, парковки, страховки, екологічний збір, утилізація. Ну нас же ж цього немає. Купив машину, і думаєш, цар і Бог», – висловив свою думку Юрій Моклиця.

Тому за автомобіль треба платити, зазначив він. Також додав, що не підтримує тезу, що кожен повинен їздити на авто, оскільки саме в Луцьку інфраструктура цього не витримає.

Анатолій Вітів йому заперечив: «Політики не розігнати цю тему. Юристи та розумні хлопці знайшли дірку в законі. Всього на всього. Кабмін – неповороткий, або теж був «в темі/в долі» – не реагував. На цьому багато людей робили бізнес. Потім воно перейшло у критичну межу, стало неконтрольоване. Керівник поліції казав, що понад 30% злочинів на євробляхах. Але це не питання до тих людей, які купили машину. Є закон, який дозволяв їм ввозити і вони це робили».

Тож він вважає, що влада мали би швидше реагувати, а уряд сам загострив цю тему з протестами.

Михайло Наход погодився, що з вирішенням проблеми затягнули, не створивши рівні умови на початку для всіх. Якщо цю дірку в законі знайшли, то для цього є органи влади, аби їх закривати, а не чекати протистояння декількох сторін. Нинішнє вирішення теж викликає питання, однак це рішення проміжне і потрібно прагнути до того, що авто для українців були доступніші без різних схем.   

Постійний партнер програми – магазин чоловічого ділового одягу "Arber"

Повний випуск дивіться нижче:

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: