Як сказати «Ні» і стати успішним: поради експерта для волинського бізнесу

Субота, 23 січня 2016, 09:00

Викладач Києво-Могилянської Бізнес Школи Олена Мальцева навчала волинських бізнесменів приймати складні маркетингові рішення.

Майстер-клас на тему"Складні маркетингові рішення, або Кому ми скажемо "Ні", організований Києво-Могилянською Бізнес Школою та компанією SmartPeople, відбувся 21 січня у конференц-залі партнера події "Модерн-Експо" та зібрав близько 150 управлінців Луцька та Рівного.

"Модерн-Експо – це компанія, яка завжди намагається бути лідером у своїй галузі і це лідерство вдається здобути, дякуючи тому, що у нас працюють дуже талановиті люди, які постійно розвиваються та вчаться. Тому ми запропонували компанії SmartPeople провести цю зустріч саме в нас", - у своєму вітальному слові зауважив Генеральний директор компанії "Модерн-Експо" Петро Пилипюк.

Викладач маркетингу Олена Мальцева розпочала зустріч з пояснень,кому бізнесмени повинні говорити "Ні", задля ефективного розвитку свого бізнесу.

Отже, необхідно казати "Ні":

- Не своїм "Клієнтам";

- Необережному розширенню асортименту та напрямків бізнесу;

- Безперспективним продуктам/проектам;

- "Непартнерським" партнерам;

- Не залученим працівникам.

З огляду на це, експерт Києво-Могилянської Бізнес Школи визначила, що зазвичай дуже важко відмовити клієнту, який не є цільовим сегментом компанії. Переважно це відбувається через бажання заробити більше грошей, страх образити та втратити покупця, а також виглядати некомпетентним в очах клієнта. Окремо спікер закцентувала на тому, що часто компанії не знають, хто є їх клієнтом.

Олена Мальцева зауважила, що закриття збиткових проектів – необхідність для бізнесу. Адже витрачаючи час і гроші в цьому напрямку, компанія втрачає можливості розвивати інші, перспективні проекти.

Також Олена Мальцева радить навчитися звільняти неефективних працівників, оскільки вони просто "відсиджують час" на роботі.

Важливою ланкою успіху експерт вважає знання цільового сегменту компанії та комунікацію з клієнтами. Для цього необхідно:

- Стати клієнтом власної компанії;

- Поспілкуватися з колишніми клієнтами;

- Стати клієнтом компанії-конкурента.

"В першу чергу стати клієнтом компанії-конкурента необхідно для виявлення недоліків у їхній роботі. Оскільки шукаючи переваги в себе, ви будете покращувати покращене і клієнт, можливо, цього не відчує. Виявивши "Ахіллесову" п'яту конкурента і знявши її у себе, ви дасте значні переваги своїм клієнтам",- сказала Олена Мальцева.

Разом з цим спікер виокремила такі можливості для створення інновації чи нового продукту:

- Недоотриманий клієнтом результат;

- Задачі, не реалізовані споживачем;

- "Недообслужені" ринком обмеження.

Насамкінець Олена зосередила увагу на ідентифікації "своїх" клієнтів.

"Як знати своїх клієнтів?Стати радикальним маркетологом", - каже Олена Мальцева.

"Ідеологія" радикального маркетолога потребує дотримання таких принципів:

-Генеральний директор – головний маркетолог компанії:

"Якщо керівник вважає, що для розуміння ринку йому достатньо звітів від маркетологів, то він може втратити розуміння свого клієнта", - розповідає Олена Мальцева.

-Вибирайтеся з офісу і більше спілкуйтеся зі споживачами:

"Клієнта можна зрозуміти тільки через близкість.Якщо ви з ним спілкуєтеся через безліч звітів, то ви взагалі не розумієте, про що там іде мова", - навчає експерт.

-Наймайте лише найпристрасніших місіонерів:

"Єдина незамінна річ, що у житті, що у маркетингу – пристрасть", - підсумувала свій виступ Олена Мальцева.

Smart People і надалі запрошуватиме управлінців Волині на цікаві навчальні події.

"Це будуть і двогодинні зустрічі з експертами в рамках проекту Smart Meetings, і дводенні навчальні модулі для управлінців, які Smart People проводить спільно з Києво-Могилянською Бізнес Школою.Ми прагнемо об'єднати, згуртувати бізнес-спільноту регіону довкола ідеї постійного розвитку себе, своєї компанії та країни",- розповіла Олена Гаврилюк, маркетинг-директор компанії Smart People.