Поділитись:

Відомо, хто у Луцьку буде відповідати за евакуацію населення

Середа, 15 лютого 2023, 10:45
Відомо, хто у Луцьку буде відповідати за евакуацію населення

Фото ілюстративне

У Луцьку створили спеціальну комісію з питань евакуації. 

Відповідне рішення прийняли під час засідання виконавчого комітету Луцькради у середу, 15 лютого. 

Місцева комісія з питань евакуації є тимчасовим органом міської ради, який координує діяльність виконавчих органів міської ради, підприємств, установ, організацій, незалежно від форми власності та підпорядкування, пов'язану з проведенням евакуаційних заходів, захистом населення під час їх проведення і всебічним забезпеченням життєдіяльності евакуйованого населення.

Згідно з положенням, ця комісія має планувати евакуацію населення. Основними завданнями новоствореної комісії є:

  • координація робіт, пов'язаних з плануванням, підготовкою та проведенням евакуаційних заходів в разі виникнення надзвичайних ситуацій або в особливий період;

  • забезпечення виконання виконавчими органами міської ради, організаціями, установами та підприємствами, незалежно від форми власності, завдань, пов'язаних з плануванням і проведенням евакуаційних заходів;

  • координація роботи об'єктових евакуаційних комісій під час планування та проведення евакуаційних заходів;

  • збір, обробка та узагальнення відомостей щодо розміщення, життєзабезпечення евакуйованого населення.

Члени комісії також зобов'язані контролювати питання наявності транспорту, шляхів евакуації населення Луцька, відомостей про різні категорії населення, дані про їх кількість, збирати дані про те, куди евакуювали лучан тощо.

Комісія складатиметься із посадовців Луцькради та структурних підрозділів, рятувальників, правоохоронців, працівників житлово-комунальної сфери, працівників ЦНАПу, муніципалів, медиків тощо.

  • Голова комісії – заступник міського голови.

  • Заступник голови комісії – начальник відділу з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення.

  • Відповідальний секретар комісії – головний спеціаліст відділу з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення міської ради.

Крім того, комісія складатиметься із:

  • групи зв’язку та оповіщення

  • групи проведення евакуації

  • групи транспортного забезпечення

  • групи організації розміщення евакуйованого населення, матеріальних і культурних цінностей у безпечному районі

  • групи охорони публічного (громадського) порядку та безпеки дорожнього руху

  • групи медичного забезпечення

  • групи матеріально-технічного забезпечення продуктами харчування та предметами першої необхідності

  • групи інженерного забезпечення.

Раніше у Луцьку вже діяла комісія з питань евакуації населення. Однак, у зв'язку з розширенням меж територіальної громади та новими викликами комісію вирішили реорганізувати.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Надрукувати
мітки:
коментарів