Бренд «Дія» увійшов до шорт-листа фестивалю «Каннські леви»
Бренд «Дія» увійшов до короткого списку міжнародного фестивалю креативників «Каннські леви».
Про це розповів міністр цифрової трансформації України Михайло Федоров.
Так, проект представлений у двох категоріях: Service Design та Experience Transformation.
До шорт-листу «Каннських левів» цього року увійшли й інші українські проєкти. Серед них – айдентики острова Хортиця та Чорнобильської Зони відчуження, краудфандингова платформа «Зерна правди», а також ілюстрації у формі блакитної пігулки.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
Луцький виш перевіряли через аномальну кількість студентів-призовників
Життя після «МастерШефа»: чим зараз займається волинський кухар Віталій Наливайко та чи знайшов дівчину
Підвищення зарплат педагогам неможливе, – головний освітянин Луцька
Скільки коштує помити вікна у Луцьку перед Пасхою
У Луцьку хотіли вирощувати банани, але депутати – проти