Поділитись:

Які додаткові послуги можна отримати в українських банках

Понеділок, 28 листопада 2016, 18:38
Які додаткові послуги можна отримати в українських банках

Основна функція банків – збирати депозити, щоб потім видавати кредити і заробляти на цьому. Але, крім основних функцій, фінустанови здійснюють і інші послуги. На одних вони заробляють прямо, а інші є стимулом для клієнтів працювати саме з цим банком.

Про такі послуги розповіли начальник відділу банківського страхування ПУМБ В'ячеслав Меліхов, заступник голови правління "Банку Кредит Дніпро" Андрій Мойсеєнко, начальник відділу сегмента масового ринку "Укрсоцбанку" Дмитро Сахно, директор департаменту дистанційних продажів і CRM Platinum Bank, а також в прес-службах "Альфа-Банку Україна" і "ОТП Банку", – повідомляє Сегодня.ua.

ПО-СТАРОМУ ВЖЕ НЕ ВИХОДИТЬ

Життя змушує банки освоювати нове. "Надання ними одних лише фінпослуг робить їх просто неконкурентоспроможними, – розповідає Андрій Мойсеєнко. – І в подальшому ці процеси будуть лише посилюватися. Сьогодні фінустанови конкурують вже не тільки між собою, а й з фінтехкомпаніямі. В недалекому майбутньому ми очікуємо, що і зовсім нефінансові IT-компанії почнуть впроваджувати платіжні інструменти, і це ще більше посилить конкуренцію на фінансовому ринку. Одним словом, банкам, щоб в майбутньому виживати на ринку, необхідно буде повністю перебудовувати концепцію роботи, ставати значно гнучкішими в плані надання послуг. це стосується як розвитку технологій, так і розширення сервісів, включаючи і зовсім небанківські".

ЗА СУМІСНИЦТВОМ. Ми вже звикли, що у відділеннях банків можна відправляти і отримувати грошові перекази, оплачувати "комуналку" і т. п. Але цим сьогодні намагаються не обмежуватися. "Крім звичних банківських продуктів, банки намагаються просувати продукти та послуги, які приносять комісійний дохід", – говорить Валерій Черкасов. Наприклад, банк пропонує клієнтам страхування життя і здоров'я, майна і домашніх тварин, на випадок непередбаченого скорочення на роботі, захист у разі втрати працездатності у разі нещасного випадку на транспорті, страхування дітей від травм. Або приклад від В'ячеслава Меліхова, коли в відділеннях банку можна купити страховий поліс "Мандрівник", що діє 30 календарних днів перебування за кордоном без обмеження кількості поїздок протягом цілого року. А прес-служба "ОТП Банку" наводить приклад гібридного вкладу, коли клієнт отримує підвищену ставку по тримісячному депозиту за умови розміщення такої ж суми в інвестиційному фонді.

ЗАМОВЛЕННЯ КВИТКІВ І ОСОБИСТИЙ ПОМІЧНИК

"В цілому спектр нефінансових послуг охоплює відпочинок і розваги (замовлення чартерних рейсів, резерв столиків у ресторанах, організація заходів), цілодобову допомогу в будь-якій точці світу (прийом в будь-якому медзакладі, виклик служб порятунку, поліції, швидкої допомоги, комунальників та ін.), юридичні послуги, технічна допомога на дорозі, кур'єрська доставка, допомога по господарству, страхування здоров'я і життя і навіть послуги особистого секретаря", – розповідає Андрій Мойсеєнко.

ПРЕСТИЖНЕ. "Власники преміальних карт отримують додаткові небанківські привілеї", – продовжує Андрій Мойсеєнко. Наприклад, послуга Priority Pass – одна з найпрестижніших міжнародних програм, що відкриває доступ до віп-зали аеропортів усього світу. Також серед додаткових переваг для цих клієнтів – карта IAPA, що надає знижки в готелях, компаніях з прокату авто у всьому світі.

ГРОШОВЕ. Банки активно заохочують активних користувачів своїх продуктів. "Одним з видів заохочення є cashback (повернення частини вартості покупки) – програма лояльності при покупках за допомогою платіжних карт", – наводить приклад Дмитро Сахно. Наприклад, розмір повернення може досягати 6% при розрахунках в мережі АЗК і 4% при розрахунку в ТРЦ. Або ж банк оплачує своїм клієнтам-власникам преміальних карт рахунки в ресторанах і авіаквитки. "За звичайні розрахунки своїми картами клієнти банку отримують бонуси, які потім можна обміняти на проведення свого дозвілля або подорож в будь-яку країну світу".

ПОМІЧНИК. "Банк все частіше виконує роль персонального консультанта і помічника", – розповіли в прес-службі "Альфа-Банку Україна". Наприклад, в інтернет-банкінгу "Фінансовий календар" клієнту вказують дату повернення депозитів і платежі по кредитах, в ньому можна створювати нагадування про платежі і робити їх регулярними. "Ще хочеться відзначити таку непрофільну послугу, як консьєрж-сервіс. Вона часто надається в рамках преміальних карткових пропозицій. Це може бути як класичний консьєрж, який допомагає в побутових організаційних питаннях, так і профільний, – говорить Дмитро Сахно. – Наприклад, автоконсьерж привезе бензин або допоможе з викликом евакуатора. Ціна такої послуги може часто вже бути врахована у вартість карти. Іноді її банки надають безкоштовно в рамках smart pricing – коли банк домовляється з клієнтом, що той розраховується карткою на певну суму, і тоді банк не стягує плату за консьєржа".

ПОПУЛЯРНЕ

На запитання: "А що з цього найбільш популярне в народі?" – представники різних банків відповідають по-різному.

"Все більше клієнтів банку переходять на оплату комунальних платіжок онлайн", – розповідають в прес-службі Альфа-Банку Україна. А на думку Дмитра Сахно, поза всяким сумнівом, клієнти віддають перевагу різним програмам лояльності. "Особливою популярністю користуються програми з можливістю накопичувати бали за розрахунки в торговельній мережі (для прикладу: 1 гривня = 1 бонус). Надалі бонуси можна обмінювати на подарунки. Як показує практика, клієнти воліють накопичувати бали на фітнес-браслети, велосипеди, продукцію компанії Apple і поповнення мобільних операторів", – розповідає Дмитро Сахно.

"КАРТЯРІ". Про переваги тих, хто носить у гаманці "пластик", розповідає Андрій Мойсеєнко: "Серед клієнтів – власників карток Gold популярним є одержання інформаційно-консультаційних послуг (допомога в пошуку адреси, телефону, часу роботи установи, майстрів для ремонту і т. п.)". Також серед популярних – замовлення квітів, бронювання столиків у ресторанах, туристичні послуги, кур'єрська доставка.

"Активно користуються функцією "Розумний рахунок": кожен може встановити для себе фіксовану суму або відсоток, які будуть перераховуватися на накопичувальний рахунок під час здійснення кожної покупки. Це можуть бути 10, 20, 50, 100 грн або 5, 10, 20, 50 % від суми покупки. Це дуже зручний сервіс для тих, хто ніяк не може накопичити гроші на бажане придбання", – продовжує Андрій Мойсеєнко.

Надрукувати
мітки:
коментарів