Як дефіцит пального впливає на громадські перевезення у Луцьку
Через дефіцит пального у жителів у Луцької громади можуть виникати незручності з доїздом на міських і приміських маршрутах у вечірні години через потребу водіїв заправити автобуси.
Про це в програмі «Тема дня» в ефірі «Українського радіо. Луцьк» розповів начальник відділу транспорту Луцькради Віктор Главічка, інформує «Суспільне».
За його словами, у п'ятницю, 6 травня, на маршрути у Луцькій громаді виїхали 90 автобусів. А у разі критичної ситуації розглядатимуть питання про збільшення кількості тролейбусів на маршрутах.
Автобуси на території громади зараз курсують в основному до 21:00.
«Це якраз пов'язано з тими проблемами, що стосуються заправки дизпаливом автобусів, що мусять водії з'їжджати десь і заправити ці автобуси. Але ситуація контрольована, немає таких зривів, щоб суто через дизпаливо», – запевнив посадовець.
Зі слів Віктора Главічки, проблеми із заправкою дизельним паливом автобусів є, однак перевізники мають домовленості з мережами АЗС.
«Є окремі обмеження, що стосуються кількості, але заправляють автобуси, а це на "Богдан" в середньому 40-50 літрів ДП, а на великі автобуси – в межах 80 літрів»", – розповів начальник відділу транспорту міської ради.
Посадовець додав: вартість пального серйозно змінилася в порівнянні з довоєнним часом, однак питання здорожчання вартості проїзду наразі не розглядається.
Нагадаємо: директор Центру досліджень енергетики Олександр Харченко заявив, що вартість пального в Україні зросте щонайменше на 20-30 %.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
Луцький виш перевіряли через аномальну кількість студентів-призовників
Життя після «МастерШефа»: чим зараз займається волинський кухар Віталій Наливайко та чи знайшов дівчину
Підвищення зарплат педагогам неможливе, – головний освітянин Луцька
У Луцьку хотіли вирощувати банани, але депутати – проти
Нововолинський ремонтно-механічний завод продали: хто новий власник?