Поділитись:

TikTok ділитиметься з блогерами доходом від реклами

П'ятниця, 06 травня 2022, 07:33

Китайська соціальна мережа TikTok планує ділитися доходом від реклами з творцями контенту.

Про це розробники повідомили на своєму сайті, пише Суспільне.

Платформа запускає нову функцію – TikTok Pulse, за допомогою якої рекламодавці та бренди зможуть розміщувати свою рекламу поряд із найпопулярнішим контентом у стрічці For You.

"Щоб допомогти брендам бути в курсі розваг і культури, ми раді представити TikTok Pulse, нове рішення для контекстної реклами, яке дозволяє рекламодавцям розміщувати свій бренд поруч із найпопулярнішим вмістом у стрічці For You. TikTok Pulse розроблений, щоб надати брендам інструменти та елементи управління", – пишуть розробники.

Доходи від цієї реклами поки зможуть отримати творці та видавці контенту, які мають понад 100 тисяч підписників.

Сенді Хокінс, генеральна директорка TikTok із глобальних бізнес-рішень у Північній Америці, розповіла виданню The Verge, що платформа розділить доходи 50 на 50. Вона наголосила, що це приблизно те, що і YouTube пропонує творцям. Директорка запевнила, що у США функція почне працювати уже у червні, а додаткові ринки з’являться десь цієї осені.

Після початку повномасштабного вторгнення Росії до України TikTok тимчасово призупинив роботу в країні-агресорці через закон про позбавлення волі за "фейки про російську армію". Пізніше компанія Apple видалила додаток для російських користувачів зі свого онлайн-магазину App Store.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

 

 

Надрукувати
мітки:
коментарів
18 червня 2022
17 червня 2022
10 червня 2022
07 червня 2022
09:00
26 травня 2022
08:25
14 травня 2022
18 березня 2022
17 березня 2022
21 лютого 2022
18 лютого 2022
13:00
17 лютого 2022
16 лютого 2022
11 лютого 2022