Приватбанк запустив технологію розпізнавання клієнтів за голосом
П'ятниця, 06 травня 2022, 04:16
"ПриватБанк" запустив технологію голосової біометрії для безпечного та швидкого обслуговування за телефоном клієнтської підтримки.
Як повідомила прес-служба банку, розпізнавання голосу клієнта спрощує обслуговування за телефоном без традиційних додаткових питань безпеки.
Як підключити функцію
- Щоб скористатися новою технологією безпечного обслуговування, треба через веб-версію "Приват24" створити голосовий зліпок – запис вашого голосу.
- Для цього авторизуйтесь й перейдіть до розділу "Профіль клієнта", виберіть опцію "Управління". Далі клацніть на вкладку "Безпека", де ви й знайдете "Голосову біометрію"
- Надалі при кожному зверненні на гарячу лінію 3700 система швидко розпізнаватиме клієнта.
У фінустанові наголосили, що до кінця року через систему голосової ідентифікації "ПриватБанк" планує обслуговувати понад 80% клієнтів, які зазвичай користуються послугами банку за телефоном.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
- Британія передасть Україні протикорабельні ракети Brimstone та зенітні системи Stormer
- США планують переманити російських учених, – Bloomberg
- ПриватБанк переніс свій дата-центр до ЄС