Приватбанк запустив технологію розпізнавання клієнтів за голосом
"ПриватБанк" запустив технологію голосової біометрії для безпечного та швидкого обслуговування за телефоном клієнтської підтримки.
Як повідомила прес-служба банку, розпізнавання голосу клієнта спрощує обслуговування за телефоном без традиційних додаткових питань безпеки.
Як підключити функцію
- Щоб скористатися новою технологією безпечного обслуговування, треба через веб-версію "Приват24" створити голосовий зліпок – запис вашого голосу.
- Для цього авторизуйтесь й перейдіть до розділу "Профіль клієнта", виберіть опцію "Управління". Далі клацніть на вкладку "Безпека", де ви й знайдете "Голосову біометрію"
- Надалі при кожному зверненні на гарячу лінію 3700 система швидко розпізнаватиме клієнта.
У фінустанові наголосили, що до кінця року через систему голосової ідентифікації "ПриватБанк" планує обслуговувати понад 80% клієнтів, які зазвичай користуються послугами банку за телефоном.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
- Британія передасть Україні протикорабельні ракети Brimstone та зенітні системи Stormer
- США планують переманити російських учених, – Bloomberg
- ПриватБанк переніс свій дата-центр до ЄС
Луцький виш перевіряли через аномальну кількість студентів-призовників
Життя після «МастерШефа»: чим зараз займається волинський кухар Віталій Наливайко та чи знайшов дівчину
Підвищення зарплат педагогам неможливе, – головний освітянин Луцька
Скільки коштує помити вікна у Луцьку перед Пасхою
У Луцьку хотіли вирощувати банани, але депутати – проти