Поділитись:

Приватбанк запустив технологію розпізнавання клієнтів за голосом

П'ятниця, 06 травня 2022, 04:16

"ПриватБанк" запустив технологію голосової біометрії для безпечного та швидкого обслуговування за телефоном клієнтської підтримки.

Як повідомила прес-служба банку, розпізнавання голосу клієнта спрощує обслуговування за телефоном без традиційних додаткових питань безпеки.

Як підключити функцію

  • Щоб скористатися новою технологією безпечного обслуговування, треба через веб-версію "Приват24" створити голосовий зліпок – запис вашого голосу.
  • Для цього авторизуйтесь й перейдіть до розділу "Профіль клієнта", виберіть опцію "Управління". Далі клацніть на вкладку "Безпека", де ви й знайдете "Голосову біометрію"
  • Надалі при кожному зверненні на гарячу лінію 3700 система швидко розпізнаватиме клієнта. 

У фінустанові наголосили, що до кінця року через систему голосової ідентифікації "ПриватБанк" планує обслуговувати понад 80% клієнтів, які зазвичай користуються послугами банку за телефоном.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

 

 

Надрукувати
мітки:
коментарів
04 липня 2022
28 червня 2022
27 червня 2022
17 червня 2022
01 червня 2022
23 травня 2022
04 травня 2022
29 квітня 2022
23 квітня 2022
10 квітня 2022
08 березня 2022