«Нульове розмитнення»: у Струмівці зареєстрували понад тисячу автомобілів
З 5 квітня, відколи набрав чинності закон про "нульове" розмитнення автомобілів, на Волині зареєстрували 2 тисячі 437 машин, майже половину з них – у Струмівці.
Про це розповіла прессекретарка Сервісного центру МВС в області Юлія Матящук, – інформує Суспільне.
В області працюють чотири сервісні центри. У містах Луцьку, Ковелі, Нововолинську та Камінь-Каширську.
Зі слів Юлії Матящук, у сервісному центрі, що в Струмівці зареєстрували 1 043 машини. Серед них – легкові автомобілі, мотоцикли, причепи та вантажівки. Тут працює 17 адміністраторів, один із них за робочу зміну в середньому оформляє документи на реєстрацію 20 автомобілів.
Щоб зменшити черги на реєстрацію, у сервісному центрі працюють у посиленому режимі з 9:00 до 18:00, без обідньої перерви та в суботу, – каже Юлія Матящук. З її слів, під час повітряних тривог, сервісний центр не працює.
Для того, щоб зареєструвати автомобіль потрібно мати такі документи:
- талон черги, який видається у сервісному центрі
- паспорт громадянина України
- ідентифікаційний код
- реєстраційний документ на транспортний засіб іноземної країни
- документи про правомірність придбання машини
- митні документи
- сертифікат відповідності автомобіля
- саму машину для експертної оцінки
Зі слів речниці Волинської митниці Валентини Черниш, через волинську митницю за законом "нульового" розмитнення в Україну ввезли майже п'ять тисяч автомобілів. 70 % із цих машин до 2010 року випуску. Загалом людям, які ввезли ці автомобілі надано державою пільг більш ніж на 500 мільйонів гривень, – каже Валентина Черниш.
Нагадаємо: у Струмівці біля регіонального сервісного центру МВС були чималі черги.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
Луцький виш перевіряли через аномальну кількість студентів-призовників
Життя після «МастерШефа»: чим зараз займається волинський кухар Віталій Наливайко та чи знайшов дівчину
Підвищення зарплат педагогам неможливе, – головний освітянин Луцька
У Луцьку хотіли вирощувати банани, але депутати – проти
Нововолинський ремонтно-механічний завод продали: хто новий власник?