Поділитись:

«Луцьктепло» розпочало підготовку до опалювального сезону

Четвер, 28 квітня 2022, 17:02
«Луцьктепло» розпочало підготовку до опалювального сезону

У Луцьку тепловики оголосили про початок підготовки до опалювального сезону 2022-2023 років – споживачів закликали забезпечити своєчасну підготовку об’єктів, що перебувають у їхній власності, до експлуатації в осінньо-зимовий період.

Про це у четвер, 28 квітня,  повідомили на сайті ДКП «Луцьктепло».

Згідно зі ст. 7 Закону України «Про житлово-комунальні послуги» від 9 листопада 2017 року №2189-VIII, споживач зобов’язаний «забезпечити своєчасну підготовку об’єктів, що перебувають у його власності, до експлуатації в осінньо-зимовий період», відповідно до пункту 40 Правил користування тепловою енергією, які затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 03.10.2007 № 1198, «Споживач теплової енергії зобов’язаний у міжопалювальний період виконати обов’язкові обсяги робіт з підготовки до опалювального періоду та оформити акт про готовність об’єкта до опалювального періоду або надати рішення (лист) щодо гарантії забезпечення безпечної експлуатації системи теплопостачання». Зазначені Правила є обов’язковими для виконання усіма Споживачами.

Акт готовності житлового будинку/будівлі до опалювального періоду потрібно надати ДКП «Луцьктепло» до 15 вересня 2022 року.

Станом на 28 квітня 2022 року більшість керівників організацій, управителів та представників ОСББ житлових будинків вже отримали від працівників ДКП «Луцьктепло» наручно, листами перелік робіт щодо підготовки систем теплоспоживання до опалювального сезону.

Крім того, обов'язковий перелік робіт щодо підготовки до опалювального сезону розміщений на офіційному вебсайті ДКП «Луцьктепло» в меню «Для дому» і в меню «Для компаній», пункт «Підготовка до опалювального сезону».

«Наголошуємо, що у разі відсутності акту готовності, ДКП "Луцьктепло" знімає з себе відповідальність за своєчасне забезпечення тепловою енергією житлових будинків, будівель та споруд в опалювальному сезоні 2022 –2023 років, а також якість надання послуги з постачання теплової енергії і гарячої води», – наголосили у комунальному підприємстві.

Нагадаємо: нещодавно ІА «Конкурент» проаналізувало динаміку росту заборгованості за електроенергію, газ та опалення у Луцьку.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Надрукувати
мітки:
коментарів