Поділитись:

У 2021 році працівники КП «Луцькводоканал» надали рекордну кількість послуг споживачам

Субота, 12 лютого 2022, 19:00
У 2021 році працівники КП «Луцькводоканал» надали рекордну кількість послуг споживачам

Упродовж 2021 року в Луцьку було ліквідовано 2566 аварійних ситуацій на мережах водопостачання, пов’язаних з витоками, поривами, ускладненнями на водопровідних мережах.

Про це повідомляє КП «Луцькводоканал».

Усунуто 5936 аварійних ситуацій, пов’язаних із засміченнями, витоками, заторами на каналізаційних мережах.

Ліквідовано 623 поломки та аварійні ситуації, пов’язані з роботою обладнання, механізмів та електормереж на 127 відокремлених об’єктах підприємства.
Прочищено та промито 129 км каналізаційних мереж.

Опрацьовано 17 тисяч звернень споживачів у центри обслуговування клієнтів КП «Луцькводоканал», включаючи особисті візити клієнтів, заявки на різні види робіт та інші послуги, пов’язані з постачанням води.

223 тисячі телефонних дзвінків прийнято кол-центром підприємства.

Важливою особливістю роботи стало проведення аварійно-відновлювалних ремонтних робіт на мережах здебільшого без припинення водопостачання.

Підприємство завжди намагалося не створювати, або мінімізувати незручності для клієнтів під час проведення ремонтних робіт, попри те, що зупинка подачі води технологічно передбачається в кожному такому випадку. Вийти на новий рівень якості вдалося завдяки постійній і комплексній модернізації та оновленню матеріально-технічної бази, закупівлі сучасних ремонтних матеріалів і техніки.

Обсяг наданих послуг на підприємстві значно зріс, а колектив КП «Луцькводоканал» і надалі працюватиме для поліпшення якості послуг, орієнтуючись на індивідуальні потреби кожного клієнта, нарощуючи свої технічні можливості й оперативно реагуючи на кожен виклик.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

 

 

Надрукувати
мітки:
коментарів