У цьому році на популяризацію української кухні витратять 2 млн гривень
Голова Державного агентства України з розвитку туризму Мар'яна Олеськів повідомила про виділення близько 2 млн грн на реалізацію стратегії з популяризації української кухні у 2022 році.
Про це пише «Інтерфакс-Україна».
За її словами, ще 4 млн грн піде на проведення в Україні гастрономічної конференції Gastromasa. Крім того, вона зазначила, що 50 млн грн, передбачених відомству на маркетингові програми, також включають просування гастрономії.
«У нас є справді класна кухня, добре розвинена гастрономія, ресторанна культура та бізнес. Це може стати одним із таких турпродуктів, який привабить іноземного туриста», – додала Олеськів.
Олеськів зазначила, що у питанні популяризації гастрокультури Держтуризму працюватиме спільно з Міністерством культури та інформаційної політики України. Зокрема йдеться про роботу з дослідниками та шеф-кухарями. У відомстві планують ідентифікувати регіональні кухні по окремих регіонах, сформувати кошик продуктів та страв для просування у світі, а також запускати відповідні рекламні кампанії.
«Наше завдання – працювати з шефами, допомагати їм вчиться, привозити сюди інших шефів, привозити міжнародні заходи, говорити з різними міжнародними заходами, щоб вони запрошували наших шефів. Коли цей нетворкінг здійсниться, це стане великим плюсом для розвитку гастрономії тут», – зазначила вона.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
«М'ясний хутір» бізнесмена Дмитрука з Луцька можуть продати за 14 млн євро
У директора «швидкої» на Волині трагічно загинув син
Страсна п'ятниця: що категорично сьогодні не можна робити
Замалий тротуар: у центрі Луцька жителів обурив ремонт дороги
На Тернопільщині п'яний батько зґвалтував свою неповнолітню доньку