Поділитись:

Транспортний скандал: Луцькрада обурена діями Волинської ОДА

Понеділок, 15 листопада 2021, 11:36
Транспортний скандал: Луцькрада обурена діями Волинської ОДА

Луцька міська рада вирішила навести лад із приміськими перевізниками. Адже Волинська облдержадміністрація допустила на маршрути перевізників, автобуси яких не відповідають екологічним стандартам. Окрім того, на цих маршрутах продовжують проводити розрахунки готівкою. Більшість з цих маршрутів пролягає вулицями обласного центру, що створює дисбаланс міської транспортної системи. 

Про це йшлося під час позачергової сесії Луцької міської ради 15 листопада.

Депутати скерували звернення до голови Волинської обласної державної адміністрації Юрія Погуляйка з проханням організувати рух приміських автобусів вулицями Луцька. 

Зокрема, у зверненні йдеться, що 4 листопада без погодження з міською радою вулицями міста почала курсувати маршрутка за маршрутом № 150 «Підгайці – Завокзальний ринок». Цей маршрут пролягає через центральні вулиці міста: Дубнівську, Київський майдан, Рівненська, проспекти Молоді, Соборності та Відродження, вулиці Гордіюк та Конякіна.

Також Луцьком почали курсувати автобуси «Еталон» та «Богдан», які не відповідають екологічним стандартам, здійснюють зупинки у невстановлених місцях та проводять розрахунки у готівковій формі.

«Така ситуація не лише розбалансовує маршрутну мережу по ключових вулицях міста, створює загрозу учасникам дорожнього руху, але й фактично є спробою повернути ринок транспортних перевезень в «тінь», – йдеться у зверненні. 

Окрім того, як зазначив начальник відділу транспорту Луцької міської ради Віктор Главічка, автобусний маршрут, який відкрила Волинська ОДА, розпочинає свій рух від Завокзального ринку, що є порушенням Закону України «Про автомобільний транспорт». Адже автобуси повинні здійснювати рух від автостанції, яка знаходиться поряд. 

«Автобуси роблять відстій на зупинці міського громадського транспорту, що створює перешкоди як для руху міських тролейбусів і автобусів, так і для зручності пасажирів», – додав Віктор Главічка. 

Також начальник відділу транспорту нагадав, що Луцька міська рада працює над впровадженням стандарту «Євро 5» на маршрутах громадського транспорту. Окрім того, розрахунок за проїзд у громадському транспорті здійснюється виключно електронними квитками. Однак на маршрутах, які продовжує відкривати Волинська ОДА, не дотримуються цих вимог.

До слова, це вже третє аналогічне звернення, яке Луцькрада скерувала до Волинської облдержадміністрації. Про це нагадала депутатка Алла Доманська.

«Це вже наше третє звернення. Чи отримували ми відповіді від Волинської обласної державної адміністрації? Якщо ні, то чи є для цього якісь терміни? Можливо, вони не відповідають, бо ми не просимо надати обґрунтовану відповідь? Ми в межах одного міста не можемо знайти порозуміння, а страждають від цього наші громадяни», – зазначила Алла Доманська.

Віктор Главічка поінформував, що після попереднього звернення у Волинській ОДА відбулася робоча нарада в ході якої напрацювали шляхи розв'язання відповідної проблеми. Однак, подальші рішення облдержадміністрації пішли в розріз із попередньо досягнутими домовленостями. 

«Це третє й останнє звернення. Більше ми звертатися не будемо. Ми оновлюємо транспорт у Луцьку, а у нас з'являються маршрути, 95% яких пролягають у межах міста, але він вважається приміським. Якщо не буде адекватної реакції на наші звернення, ми будемо звертатися до суду і скасовувати рішення обласної державної адміністрації про погодження таких маршрутів», – зазначив міський голова Луцька Ігор Поліщук.

Нагадаємо, що ще 17 з 29 тролейбусів, які, згідно з контрактом, вже мали курсувати вулицями Луцька, міське підприємство електротранспорту досі не отримало.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

 

Надрукувати
мітки:
коментарів
24 квітня 2024
23 квітня 2024
10 квітня 2024
18 березня 2024
13 березня 2024
14 лютого 2024
10 лютого 2024
08 січня 2024
06 січня 2024
15:41
05 січня 2024