Поділитись:

У шість разів більше звернень: на що скаржилися лучани у жовтні

Вівторок, 02 листопада 2021, 09:32
У шість разів більше звернень: на що скаржилися лучани у жовтні

Після запуску мобільного додатку лучани стали в шість разів частіше звертатися на лінію 1580. Якщо раніше за добу надходило в середньому по 50 звернень, то у жовтні – в середньому по 300.

Про це йшлося під час оперативної наради у Луцькій міській раді 2 листопада.

Завдяки новому додатку, лучани мають можливість в своєму електронному кабінеті бачити, зокрема, де у місті перекривається водопостачання, у зв'язку із чим, та коли буде відновлене. Відтак у міській раді вважають, що збільшення кількості звернень навпаки свідчить про налагодження комунікації між владою міста та лучанами.

Лучани переважно скаржилися на відсутність теплопостачання. Станом на 2 листопада у Луцьку лишається декілька будинків, у які так і не подали теплоносії. Зокрема, це будинок на вулиці Лесі Українки, 27, Конякіна, 14.

Окрім того, 100 звернень стосувалися роботи «Волиньобленерго». Також 56 повідомлень стосувалися роботи «Луцьксвітла». Працівники підприємства налагодили вуличне освітлення у селах Жабка, Дачне, Змієнець, Тарасове. Також вдалося забезпечити належну роботу світлофорів на вулиці Рівненській та Станіславського та на Київському Майдані у Луцьку. 

Щодо роботи «Луцькводоканалу» надійшло 46 звернень. Звернення стосувалися поривів мереж на проспекті Соборності, проспекті Волі,

Також лучани скаржилися на роботу ліфтів. Зокрема, у зв'язку із закінченням терміну експлуатації наразі у місті не працює 31 ліфт.

Щодо неприємного запаху, то таких звернень надійшло лише 15. Скарги надходили із району ЛПЗ, вулиць Львівської та Володимирської.

На рух автобусів у ранкові та вечірні години лучани скаржилися 80 разів протягом місяця. Ще 102 звернення надійшло до Департаменту муніципальної варти. Також 350 повідомлень передали до департаменту ЖКГ. Переважно, вони стосувалися аварійних дерев.

Нагадаємо, У Луцькій міській раді 7 вересня розповіли про функціонал мобільного додатку для лучан. Тоді зазначалося, що завдяки новій технології кожен зможе максимально оперативно та легко звернутися з тією чи іншою проблемою до влади міста.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

 

Надрукувати
мітки:
коментарів
19 березня 2024
23 лютого 2024
21 лютого 2024
10:34
31 жовтня 2023
31 серпня 2023
24 серпня 2023
26 липня 2023
28 червня 2023
26 квітня 2023