Поділитись:

Зручно і сучасно: у Луцьку запрацює мобільний додаток

Вівторок, 07 вересня 2021, 10:18
Зручно і сучасно: у Луцьку запрацює мобільний додаток

У Луцькій міській раді розповіли про функціонал мобільного додатку для лучан. Обіцяють, що завдяки новій технології кожен зможе максимально оперативно та легко звернутися з тією чи іншою проблемою до влади міста.

Про це йшлося під час оперативної наради у Луцькій міській раді 7 вересня.

Як розповіли під час наради, мобільний додаток для мешканців Луцька дасть можливість фіксувати звернення громадян на карті. Завдяки мобільному додатку кожен лучанин зможе надіслати до міської ради будь-яке звернення щодо тієї чи іншої проблеми міста. Перевага додатку у тому, що користувачеві не потрібно буде телефонувати на «гарячу лінію». Користувач зможе додати до свого звернення фото, яке автоматично буде нанесено на інтерактивну карту.

На мапі ремонтні роботи, які проводяться різними комунальними підприємствами, будуть позначатися різними кольорами для зручності. Відтак кожен лучанин зможе бачити, ким та на якій ділянці виконуються ті чи інші роботи, до якого часу буде відсутнє гаряче чи холодне водопостачання за тією чи іншою адресою тощо. 

Звернення, які надсилатиме користувач додатку, буде автоматично скеровуватися до того чи іншого виконавця – відповідного відділу чи департаменту міської ради чи комунального підприємства. У кожного користувача додатку буде свій електронний кабінет, де можна буде відслідковувати статус кожного звернення. Для кожного звернення буде встановлена дата його вирішення і автор звернення після спливу строку зможе самостійно зазначити у додатку – вирішена його проблема, чи ні. Якщо проблема не вирішена – відповідний виконавець отримає це завдання повторно.

Також у додатку буде функція пошуку власного будинку, різноманітні фільтри та функція оцінки виконання звернення.

Як зазначалося під час наради, має свої переваги додаток і для виконавців. Зокрема, у Луцькій міській раді зможуть оперативно бачити, з якою проблемою лучани звертаються найчастіше, з якого мікрорайону чи вулиці надходять звернення. Також у додаток будуть завантажуватися фото «До» та «Після» вирішення проблеми.

Окрім того, додаток автоматично сформує рейтинг ТОП-20 найбільш активних мешканців, які найбільше вболіватимуть за життєдіяльність громади. Оновлюватися інформація у додатку буде щохвилини.

Зареєструватися у системі можна буде за номером мобільного телефону. До 30 грудня лінія 1580 лишиться доступною для лучан.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

 

 

Надрукувати
мітки:
коментарів