У Львові на контейнерних майданчиках розмістили наліпки з QR-кодами
Жителі Львова матимуть змогу контролювати роботу із вивезення сміття з контейнерних майданчиків.
Про це повідомили у пресслужбі Львівської міської ради.
За інформацією, на сміттєвих контейнерах розміщують наліпки з QR-кодами та ID-номерами.
Відсканувавши QR-код, користувач за посиланням переходить в чат-бот та може дізнатись детальнішу інформацію про конкретний майданчик (адресу майданчика, його власника та перевізника, графік забору сміття, а також контактний телефон перевізника), та поінформувати відповідні служби у разі перенакопичення відходами.
Додатково в чат-боті є швидкі кнопки із контактами Гарячої лінії міста та департаменту з питань поводження з відходами, перевізника сміття.
Користувач може скористатись цими контактами у випадку, якщо він не задоволений станом або якістю обслуговування контейнерів для сміття та повідомити про це відповідні служби.
Як користуватися?
У головному меню чатботу City Helper Bot потрібно обрати категорію «Благоустрій та інфраструктура», а згодом пункт «Контейнери для сміття».
Виконуючи підказки чат-бота, потрібно ввести ідентифікатор майданчика (зазначений на інформаційній таблиці поблизу контейнера – ID-номер) – у відповідь користувач отримає інформацію про контейнерний майданчик.
Також можна шукати, поділившись своєю геолокацією та відповідно дізнатись інформацію про декілька майданчиків, які розміщені поблизу.
Наліпки із QR-кодами та ID-номерами контейнерних майданчиків розклеюють у Галицькому районі. Наліпки будуть розміщувати на майданчиках ЛКП, ОСББ, ЖБК та УК. Їх буде 60. Обслуговує ці майданчики ТОВ «Грінера Україна».
Після Галицького наліпки з QR-кодами та ID-номерами розмітять у Франківському районі (260 наліпок), Залізничному (181), Личаківському (125), Сихівському (368), Шевченківському (248). Для пришвидшення роботи планують залучити районні адміністрації, щоб до вересня розмістити наліпки на усіх геолокаціях, де є контейнери зі сміттям.
Довідково:
Проєкт City Helper Bot – це перший муніципальний чатбот, що працює на основі відкритих даних на платформах Телеграм та Фейсбук. За допомогою цього сервісу мешканці можуть швидко та зручно отримати публічну інформацію з різних сфер (благоустрій, транспорт, освіта, дозвільна документація, структура міської ради тощо) просто у своєму улюбленому месенджері.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
У Луцьку шукали гламурну власницю «золотої» соски (фото)
Із присмаком «совка»: у Луцьку представили план території мікрорайону вулиці Клима Савура (відео)
Скільки треба відкладати, щоби купити однокімнатну квартиру в Луцьку
У «Волинській Голландії» працюватиме штатний фотограф: скільки це коштуватиме
Зарплата, гаражі та авто: що у декларації голови Волиньради Григорія Недопада