У МОН затвердили систему оцінювання для учнів початкової школи

Вівторок, 27 липня 2021, 06:46

У Міністерстві освіти і науки затвердили рекомендації щодо оцінювання результатів навчання учнів початкової школи, додавши в них поняття вербального та рівневого.

Про це пише "Суспільне"

"Однією з ключових змін в оцінюванні є підхід до вираження оцінки. На заміну узагальненій бальній оцінці навчальних досягнень учнів з предмета/курсу запропоновано використовувати вербальну оцінку окремих результатів навчання учня/учениці з предмета вивчення, інтегрованого курсу, яка окрім оцінювального судження про досягнення може ще називати і рівень результату навчання", — повідомили у пресцентрі відомства.

Так, згідно з рекомендаціями, вербальна оцінка - це оцінювальне судження, а рівнева — оцінювальне судження із зазначенням рівня результату. Рівень результату навчання МОН рекомендує визначати з урахуванням динаміки його досягнення та позначати буквами – "початковий" (П), "середній" (С), "достатній" (Д), "високий" (В).

"Результати оцінювання особистісних надбань учнів у 1-4 класах рекомендовано виражати вербальною оцінкою, об’єктивних результатів навчання у 1-2 класах – вербальною оцінкою, у 3-4 класах – або вербальною, або рівневою оцінкою за вибором закладу", — зазначили у МОН.

Як зазначили у міністерстві, формулювання суджень має відбуватися на основі особистісного розвитку учнів та співвідношення їхніх досягнень з очікуваними результатами.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: