Поділитись:

Волиняни просять відновити старий графік руху поїзду Ковель-Ягодин

Середа, 26 травня 2021, 00:31
Волиняни просять відновити старий графік руху поїзду Ковель-Ягодин

Мешканців волинських громад скаржаться на незручний графік руху поїзду Сарни-Ковель-Ягодин, яким замінили рейс Ковель-Ягодин. В "Укрзалізниці" вирішити це питання не можуть, бо приміські поїзди збиткові, а рухомого складу недостатньо.

Про це йшлося під час засідання постійної комісії облради з питань транспорту, – інформують "Волинські Новини".

Зокрема, як повідомив депутат Віктор Галан-Влащук, мешканці Ковельської, Смідинської, Луківської, Любомльської, Вишнівської та Рівненської територіальних громад нарікають на відсутність зручного залізничного сполучення. Раніше цими територіями рухався дизель-поїзд Ковель-Ягодин, який у зв’язку з карантинними обмеженнями скасували. Згодом до Ягодина продовжили рейс Сарни-Ковель. Проте графік тут дуже незручний.

"Поїзд їхав вранці до Ковеля, а ввечері повертався. Тепер же такого сполучення в цих селах немає. Основною із причин зупинення курсування приміського поїзду Ковель-Ягодин є значна кількість пільгових пасажирів, що призвела до збитковості вказаного приміського рейсу. Проте, на даний час Ковельська, Смідинська, Луківська, Любомльська, Вишнівська територіальні громади готові компенсувати вартість пільгових квитків. Нинішній графік поїда Сарни-Ягодин – неналежний: об 11 він прибуває до Ягодина, а о 14 до Ковеля", – розповідає депутат.

Його підтримав і депутат Андрій Козюра, який зауважив, що у багатьох цих селах немає нормального автобусного сполучення, тож залізниця була найбільш зручним транспортом.

"Все моє дитинство ми добиралися залізницею. Бо до «бетонки» (траса Ковель-Ягодин – ред.) 5, або й 15 кілометрів. Жоден автобус цими селами не ходить. В переважній більшості з часу мого дитинства для цих людей нічого не змінилося. Цей потяг був єдиним способом поїхати до Ковеля, купити там якісь харчі, одяг чи завезти продати городину. Я глибоко переконаний, що на це питання мають звертати увагу і залізниця і центральні органи влади", – зазначив він.

Начальник Рівненської дирекції залізничних перевезень Олександр Левицький натомість пояснює, що рішення про відновлення чи запровадження приміських рейсів тепер приймаються членами правління ПАТ "Укрзалізниця". Самі приміські поїзди – збиткові. А рухомого складу недостатньо.

"Коли нормально їздили поїзди, громади не хотіли компенсувати пільговий проїзд. А собівартість рейсу туди-назад з Ковеля до Ягодина – 20 тисяч гривень. Нам не вистачає рухомого складу, а стан тих поїздів, які є такий, що треба ставити пам’ятник. Всі питання відновлення приміських поїздів тепер вирішуються за підписом члена правління.
А враховуючи наявність складу дизель-поїздів, перемістити якийсь з них на цей рейс реально немає можливості. Раніше всі рейси мали пари: якщо поїзд їхав на Здолбунів, то в той же час інший рухався в протилежний напрямок, а зараз ще не всі пари відновлені", – пояснив представник "Укрзалізниці".

Зрештою депутати вирішили рекомендувати депутатам на сесії ухвалити проект рішення про звернення до Міністра інфраструктури України та голови правління АТ "Укрзалізниця" щодо вжиття належних заходів з відновлення курсування поїзда № 6373 сполученням Ягодин-Ковель та зміни його графіку руху.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Надрукувати
мітки:
коментарів
13 березня 2024
09 лютого 2024
27 листопада 2023
05 жовтня 2023
19 вересня 2023
25 липня 2023
07:11
19 липня 2023
30 червня 2023
30 травня 2023
23 травня 2023