Поділитись:

Зміни в нарахування субсидій: що треба знати лучанам

Середа, 05 травня 2021, 14:00

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України, яка набрала чинності 1 травня 2021 року, усім одержувачам житлової субсидії протягом травня-вересня 2021 року необхідно подати новий пакет документів до структурних підрозділів з питань соціального захисту населення.

Про це повідомили в пресслужбі Луцької міської ради. 

Прийом документів для призначення житлової субсидії для мешканців Луцької міської територіальної громади буде проводитися за попереднім записом.

Телефони для довідок:

  • пр-т Волі,4А, тел. 284 161;
  • Філія №1: пр. Соборності, 18, тел. 774 471;
  • Філія №2: вул. Бенделіані, 7, тел. (0332) 265 961.

Також подати заяву з необхідним пакетом документів можна в муніципальному сервісному центрі (вул. Винниченка, 26) та в Центрі надання адміністративних послуг міста Луцьк (вул. Лесі Українки, 35).

Заяву та декларацію можна подати особисто або надіслати поштою на адресу: м. Луцьк, пр-т Волі, 4а або в електронній формі (через офіційний веб-сайт Мінсоцполітики https://subsidii.mlsp.gov.ua/ або інтегровані з ним інформаційні системи органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування, Єдиний державний веб-портал електронних послуг).

Водночас в Луцькраді просять громадян не створювати ажіотаж, адже документи будуть прийматися протягом травня-вересня, а субсидія буде призначена з травня.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: 

Надрукувати
мітки:
коментарів
19 червня 2021
18 червня 2021
16:00
13:57
12:00
10:45
17 червня 2021
17:40