У соцмережі Twitter запустять професійні профілі для підприємств
Соціальна мережа Twitter тестує професійні профілі, які показуватимуть інформацію про ту чи ту компанію для потенційних клієнтів.
Про це заявили в компанії, передає "Громадське" із посиланням на Engadget.
Соцмережа перенесла інформацію про адресу підприємств у розділ "Докладніше", який також містить карту та графік роботи. Унизу потенційні клієнти можуть натиснути кнопку, щоб отримати вказівки стосовно місця розташування закладу, а також щоб зв’язатися з власниками безпосередньо через Twitter.
Новий тип профілю дасть змогу компаніям, некомерційним організаціям і всім, хто використовує цю соцмережу для роботи, показувати конкретну інформацію. Але лише ту, яку вони хочуть демонструвати клієнтам.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
- Користувачі Instagram зможуть вирішувати, чи хочуть вони бачити лайки
- Twitter запровадить функцію скасування відправлення твітів
- Instagram почне видаляти акаунти користувачів за образи в переписках
У Луцьку шукали гламурну власницю «золотої» соски (фото)
Луцький священник УПЦ «МП» зробив пропозицію «матушці» в піцерії після 23 років шлюбу
Із присмаком «совка»: у Луцьку представили план території мікрорайону вулиці Клима Савура (відео)
Скільки треба відкладати, щоби купити однокімнатну квартиру в Луцьку
У «Волинській Голландії» працюватиме штатний фотограф: скільки це коштуватиме