Поділитись:

У МОН розпочали моніторингове дослідження якості початкової освіти

Понеділок, 15 березня 2021, 23:06
У МОН розпочали моніторингове дослідження якості початкової освіти

Міністерство освіти і науки України розпочинає проведення моніторингу якості початкової освіти «Ефективність впровадження діяльнісних та ігрових методів навчання в освітній процес Нової української школи» – першого в Україні дослідження, що має намір проаналізувати, яким чином ігрові та діяльнісні методи навчання реалізуються в освітньому процесі початкової школи.

Дослідження відбуватиметься протягом чотирьох років, - йдеться на сайті МОН.

Метою дослідження є з’ясування ефективності впровадження діяльнісних та ігрових методів навчання в освітній процес Нової української школи та виявлення їхнього впливу на формування ключових компетентностей учнів початкової школи, зокрема читацької та соціально-емоційної.

Міністерство освіти і науки України спільно з партнерами розпочинає проведення моніторингу якості початкової освіти «Ефективність впровадження діяльнісних та ігрових методів навчання в освітній процес Нової української школи» – першого в Україні дослідження, що має намір проаналізувати, яким чином ігрові та діяльнісні методи навчання реалізуються в освітньому процесі початкової школи. Дослідження відбуватиметься протягом чотирьох років.

«Впевнена, що результати такого дослідження стануть ще одним науковим підтвердженням того, що навчання через гру дає можливість розкрити індивідуальні можливості дитини», – зазначила заступник Міністра освіти і науки України Віра Рогова.

Ігрове та діяльнісне навчання є важливим для всебічного розвитку дітей, а також для розвитку когнітивної, соціальної, емоційної, креативної та фізичної сфер, які є необхідними для того, щоб діти ставали потужними агентами змін у власному житті та володіли достатніми навичками, щоб впоратися з будь-якими труднощами та зробити позитивний внесок у життя громад.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: 

Надрукувати
мітки:
коментарів