Поділитись:

Чорнобильська зона отримала офіційний "зникаючий" логотип

Субота, 20 лютого 2021, 04:10
Чорнобильська зона отримала офіційний

У Чорнобильської зони з'явився офіційний логотип і бренд-бук, які розробила українська креативна агенція Banda Agency за підтримки Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів. Логотип представили на презентації 19 лютого.

Про це повідомляє Суспільне.

"Робота над ним велася креативною агенцією Banda Agency близько року, насправді навіть трошки більше. І це, на нашу думку, абсолютно глибока системна робота з вивчення Чорнобиля", – розповів перший заступник міністра захисту довкілля та природних ресурсів України Богдан Боруховський.

Він зазначив, що зона відчуження є одночасно і зоною розвитку, збереження і пам'яті і зоною майбутнього. За основу логотипу взяли форму поверхні реактора, з якого все почалося. Унікальність логотипу полягає в тому, що у 2064 році він має "зникнути", коли Чорнобильську електростанцію буде повністю виведено з експлуатації.

Логотип, що зникає щороку, покликаний нагадати всім, що міста Чорнобильської зони поступово зникають під впливом природи та часу.

"Сьогодні ми впевнені, зона відчуження має нести не лише спогади про катастрофу, яка розділила світ на до і після. Вона має стати туристичним магнітом з місцями пам’яті та унікальною культурною спадщиною. Місцем, побачити і відчути яке, має кожен", – сказав Боруховський.

Чорнобильська зона отримала офіційний

Разом зі студією Other Land і Orient Web Development агентство також створило сайт, присвячений Чорнобильській зоні.

Довідка. Banda Agency – українська креативна агенція, яка діє з 2011 року. Серед відомих проєктів агенції – Новий брендинг України Ukraine Now, брендинг Євробачення 2017 Celebrate diversity, бренд ВДНГ.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: 

Надрукувати
мітки:
коментарів