Spotify буде аналізувати настрій користувача і пропонувати відповідну музику
Крім стандартного набору визначень емоційного фону – щастя, злості, смутку тощо, Spotify зможе досліджувати й інші типи настроїв.
Стрімінговий сервіс Spotify запатентував технологію, яка дозволяє аналізувати голос користувача та пропонувати йому пісні з урахуванням емоційного стану, гендеру, віку та акценту. Про це пише Детектор Медіа з посиланням на BBC.
Ліцензія дозволить компанії збирати дані про оточення та настрій своїх підписників завдяки методу розпізнавання мовлення.
Spotify подала заявку на патент майже три роки тому і отримала схвалення 12 січня. Це дозволить компанії пропонувати користувачам ту музику, яка відображає не лише їхній настрій, а й оточення. Spotify визначатиме, чи користувач сам, чи він у компанії, на вечірці тощо.
Spotify зазначає, що сучасні методи визначення смаків користувачів є незадовільними, оскільки вимагають давати відповіді на безліч запитань про вік, стать та улюблені гурти.
Патент дозволяє використовувати розпізнавання мовлення для збору інформації про вік і гендер, а інтонація може багато розповісти про настрій. Крім стандартного набору визначень емоційного фону – щастя, злості, смутку тощо, Spotify зможе досліджувати й інші типи настроїв.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: