Поділитись:

Як діяти, якщо вас не хочуть обслуговувати українською мовою

Четвер, 14 січня 2021, 08:52

Якщо порушують ваше право на обслуговування державною мовою, потрібно спробувати владнати ситуацію на місці або ж подати скаргу.

Про це на своїй сторінці у фейсбуці повідомив уповноважений із захисту державної мови Тарас Кремінь

Як діяти, якщо ваше право на отримання інформації чи послуг державною мовою порушене:

  1. Спробувати владнати ситуацію на місці та попросити працівника обслуговувати вас державною мовою.
  2. У разі відмови працівника звернутися до керівництва закладу або на "гарячу лінію" установи: торговельної мережі, АЗС, аптеки тощо.
  3. У разі відмови або не забезпечення надання інформації (послуг) державною мовою необхідно зафіксувати факт відмови (за допомогою аудіо-, відео, письмового підтвердження очевидців тощо) та дані суб'єкта господарювання (назву, місцезнаходження, контакти суб'єкта).
  4. Подати скаргу до уповноваженого на поштову адресу 01001, м. Київ, провулок Музейний, 12, електронну скриньку [email protected] або заповнити відповідну форму на сайті уповноваженого www.mova-ombudsman.gov.ua
  5. У скарзі обов’язково має бути зазначено: прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання особи, викладено суть скарги, який саме суб'єкт/працівник суб'єкта, коли, за якою адресою, яким чином порушив право скаржника. Рекомендуємо також додати докази на підтвердження.

Письмова скарга повинна бути підписана заявником із зазначенням дати. В електронній скарзі також необхідно вказати електронну поштову адресу, на яку заявникові може бути надіслана відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування підпису під час надсилання електронного звернення не вимагається.

Скарги подаються уповноваженому протягом шести місяців з дня виявлення заявником порушення.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: 

Надрукувати
мітки:
коментарів
29 січня 2024
03 січня 2024
25 листопада 2023
01 листопада 2023
17 жовтня 2023
28 вересня 2023
11 липня 2023
09 червня 2023
07 травня 2023
26 квітня 2023