Мінінфраструктури готує для водіїв ряд змін у 2021 році
фото ілюстративне
У Міністерстві інфраструктури України готуються ввести певні зміни для водіїв у 2021 році.
Про це повідомив очільник відомства Владислав Криклій на брифінгу "Безпечні дороги: зроблено у 2020", – повідомляє ТСН.
Зазначається, що для підвищення безпеки руху в 2021 році Мінінфраструктури планує масштабувати впровадження інтелектуальної транспортної системи, до якої входить: влаштування ще 125 камер автоматичної фіксації порушень ПДР з розширеним функціоналом та 100 сучасних WiM-комплексів для автоматичного габаритно-вагового контролю. У підсумку до кінця наступного року на українських дорогах будуть працювати 375 КАФ та 150 WiМ.
"Цьогоріч уряд затвердив нову Стратегію підвищення безпеки руху до 2024 року і ми переходимо до її практичного втілення. Наша ключова мета – знизити рівень смертності внаслідок ДТП у порівнянні з 2019 роком щонайменше на 30 % до 2024 року та на 50% до 2030 року. І досягнути позначки 0% людських втрат від дорожніх аварій. У 2021 році ми продовжимо впровадження інтелектуальної транспортної системи та масштабуємо її на всю країну. Крім цього, запровадимо підходи Vision Zero в Україні, щоб використовувати сучасні інженерні рішення для будівництва не тільки якісних, але і безпечних доріг", – зазначив Криклій.
Для цього вже з наступного року Мінінфраструктури планує ввести обов’язковий аудит безпеки для доріг міжнародного значення, а також продовжувати розбудовувати сучасну інфраструктуру безпеки, що передбачає:
- облаштування острівців безпеки, пішохідних огороджень, безпечних поворотів та кільцевих розв’язок;
- поліпшення розмітки, заборону рекламних конструкцій на узбіччях та їхнього укріплення для безпеки водіїв;
- ліквідацію перетинів доріг і залізничних колій на одному рівні;
- встановлення демпферних систем для запобігання лобовому зіткненню на високій швидкості;
- створення зручних та сучасних зон для відпочинку водіїв тощо.
Криклій також наголосив на важливості підвищення безпеки самого транспорту – необхідності впровадження систем управління безпекою дорожнього руху перевізниками та реформуванні системи контролю за технічним станом транспортних засобів згідно з Директивою 2009/40/ЄС.
Водночас у планах відомства – реформа таксі, що дозволить вивести перевізників з тіні та підвищити безпеку пасажирів.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
- У Луцьку принциповий «бляхар» провчив автохама (відео)
- Транспортний колапс: як у Луцькраді вирішують проблему
- Водії не пропускали та підрізали швидку, яка їхала до травмованих дітей на місце ДТП
- Волиняни зможуть слідкувати за рухом міжміських автобусів онлайн
- Ремінь безпеки в таксі й «світловідбивалки» в пішоходів: почали діяти зміни до ПДР
Луцький виш перевіряли через аномальну кількість студентів-призовників
Життя після «МастерШефа»: чим зараз займається волинський кухар Віталій Наливайко та чи знайшов дівчину
Підвищення зарплат педагогам неможливе, – головний освітянин Луцька
У Луцьку хотіли вирощувати банани, але депутати – проти
Нововолинський ремонтно-механічний завод продали: хто новий власник?