Як Pokemon Go: у луцькій бібліотеці розробили перші віртуальні ігри з книжок (фото)
У Волинській обласній бібліотеці для юнацтва протестували перші віртуальні ігри по книжках. Їх тут вчилися робити в рамках проєкту «Гейміфікація: вчимось граючи», що реалізується за підтримки Європейського Союзу за програмою House of Europe.
У п'ятницю, 13 листопада відбувся квест "Вулицями Луцька" через мобільний додаток.
Інтерактивна прогулянка за книгами В.Пясецького, П.Троневича, а також за буклетом «Луцьк від А до Я» та історико-краєзнавчим виданням «Подорож старим Луцьком» зібрала сім команд учасників. Вони ходили вулицями міста і у форматі квесту відшуковували потрібні локації, відповідали на запитання та вивчали Луцьк. Все відбувалося через Google-карти з прив’язкою до місцевості та технологією доповненої реальності, у яку учасники грали зі смартфоном.
Це була тестова гра, кажуть у бібліотеці. У першому квесті взяли участь працівники книгозбірні. Згодом кожному з них доведеться проводити такі ігри у своїх відділах, і навчати відвідувачів робити інтерактивними книжки. Таким чином у бібліотеці планують залучити до читання дітей. Адже пройти квест можна тільки тоді, коли ти добре знаєш текст.
"Ідея проєкту є новою для культури України, надзвичайно креативною, унікальною та актуальною. Гейміфікація допомагає достукатися до сучасних дітей, які звикли грати в комп’ютерні ігри і спілкуватися в соціальних мережах. Книжка стане грою. Це дозволить не лише залучити до кращого навчання молодь, захопивши її грою, але й використовувати нові підходи до культури та системи освіти. Бібліотекарі будуть заохочувати молодь до читання, збільшувати інтерес до сучасного візуального мистецтва, культури, історії, навчання та читання серед підлітків", – розповідає головна бібліотекарка з питань проектної діяльності Мирослава Будчик.
Довідково:
Волинська обласна бібліотека для юнацтва стала переможницею у конкурсі інфраструктурних грантів, що підтримує Європейський Союз за програмою House of Europe. З 1101 заявок бібліотека одна з 35 організацій-переможців з проєктом «Гейміфікація: вчимось граючи» на загальну суму 254 796 гривень.
За кошти першого траншу бібліотека придбала: потужний ноутбук, найновіші планшети, надсучасний фотоапарат зі штативом, маршрутизатори для з’єднання з інтернетом, а також доступ до програмного забезпечення «ActionTrack».
Нова інфраструктурна ситуація дасть можливість проводити майстер-класи (навчання по створенню квестів для бібліотекарів, викладачів, школярів та студентів) та створювати і проводити квести на основі книжок для школярів та студентів Волинської області за допомогою браузера через програмне забезпечення (редактор, авторський веб-інструмент, що допомагає створити необмежену кількість ігор і надіслати їх в додаток, використовуючи гугл-карти).
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
У Луцьку шукали гламурну власницю «золотої» соски (фото)
Луцький священник УПЦ «МП» зробив пропозицію «матушці» в піцерії після 23 років шлюбу
Із присмаком «совка»: у Луцьку представили план території мікрорайону вулиці Клима Савура (відео)
Скільки треба відкладати, щоби купити однокімнатну квартиру в Луцьку
У «Волинській Голландії» працюватиме штатний фотограф: скільки це коштуватиме