Як Pokemon Go: у луцькій бібліотеці вчаться робити віртуальні ігри з книжок (фото)
Відвідувачі "юнацької бібліотеки" у Луцьку будуть робити ігри за мотивами прочитаних книжок.
Новий проект стартував у книгозбірні у п'ятницю, 18 вересня. Для працівників, студентів ЛНТУ, учнів школи №17, ліцеїстів військового ліцею та патрульних поліцейських провели вступну лекцію-навчання про гейміфікацію.
Польський інноватор Марчін Скрабка через відеозв'язок розповідав про те, наскільки сильно гра інтегрована у життя сучасної людини. За його словами, покоління Y та Z потребує нових підходів до навчання і заохочення. Таким чином віртуальні ігри можуть стати цілком реальним приводом прочитати книжку.
Волинська обласна бібліотека для юнацтва стверджує, що цей проект є доволі популярним у Польщі, але унікальним для України. Упродовж чотирьох лекцій відвідувачі зможуть спроектувати міні-гру на основі своїх улюблених книжок. Пізніше, кажуть у бібліотеці, цей досвід можна буде повторити для інших відвідувачів.
Напередодні обласна бібліотека для юнацтва перемогла у конкурсі інфраструктурних грантів від ЄС за програмою "House of Europe". Сума виграних коштів складає 254 796 гривень. За ці гроші книгозбірня придбала необхідне обладнання та доступ до програмного забезпечення "ActionTrack".
У результаті анонсують активізацію читачів бібліотеки та появу на Волині нових десятка нових ігор на кшталт Pokemon Go.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
У Луцьку шукали гламурну власницю «золотої» соски (фото)
У Луцьку сходи біля ТЦ «Егоїст» «вилізли» на тротуар та заважають перехожим (фото)
У Луцьку на місці затишного кафе відкрили новий заклад (фото)
Із присмаком «совка»: у Луцьку представили план території мікрорайону вулиці Клима Савура (відео)
У «Волинській Голландії» працюватиме штатний фотограф: скільки це коштуватиме